کد خبر: ۲۷۹۶۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
عضو کميته رفع ابهام صورت‌هاي مالي فدراسيون فوتبال گفت: به دنبال اين نيستيم تا مچ کسي را بگيريم و هدف ما فقط شفاف‌سازي است.
به گزارش 598،صادق درودگر در مورد جلسه امروز در فدراسیون فوتبال که در خصوص ابهامات مالی این فدراسیون در آستانه مجمع سالیانه برگزار شد، گفت: دنبال مچ‌گیری نیستیم و می‌‌خواهیم شفاف‌سازی کنیم تا صورت‌های مالی روشن شود. من ناظر جلسه هستم و سخنگوی این جلسه آقای عابدینی است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: هنوز در خصوص موارد مالی به جمع‌‌بندی نرسیدیم البته این موضوع وقت زیادی می‌برد و سعی می‌کنیم تا مجمع، صورت‌ها را آماده کند.

درودگر در مورد اظهارات رسایی مبنی بر اینکه هزار میلیارد پول در فدراسیون فوتبال وجود دارد، گفت: نمی‌دانم این اعداد و ارقام از کجا آمده و فکر نمی‌کنم در فدراسیون فوتبال چنین ارقامی موجود باشد.

وی همچنین در مورد برخی از هزینه‌های فدراسیون از جمله هزینه سفرهای برادر همسر کفاشیان با تیم ملی گفت:‌ تمام این موضوعاتی که می‌گویید و همه ابهاماتی که وجود دارد را مطمئنا بررسی خواهیم کرد.

درودگر در خصوص محاسبه مالی با ارز 1500 تومانی در فدراسیون اظهار داشت: در مورد همین موضوع هم صحبت کردیم اما به جمع‌بندی نرسیدیم که چنین اتفاقی افتاده است یا خیر.

وی از برگزاری جلسه بعدی در روز دوشنبه آینده خبر داد و گفت: در جلسه امروز صورت‌های مالی سال 91 و 92 را مورد بررسی قرار دادیم و امید داریم تا زمان مجمع این صورت‌‌ها آماده شود و اگر این اتفاق نیفتد دیگر از توان ما خارج است.

درودگر در پایان در مورد اینکه احتمال دارد پس از مجمع کفاشیان از فدراسیون برکنار شود، گفت:‌از این موضوع اطلاعی ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها