کد خبر: ۲۷۹۶۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
رامين رضائيان ملي پوش راه آهني ها که در اردوي آفريقا جنوبي به سر مي برد حتي از راه دور هم پيگير اخبار تيمش و از بازگشت حميد استيلي خوشحال است.
به گزارش 598،رضائیان در مورد پیروزی مقابل اورلاند به "ورزش سه" گفت: بازی خیلی سختی مقابل یک تیم خیلی خوب انجام دادیم و 3 بر صفر آن ها را شکست دادیم قبلا هم تیم ملی با این تیم بازی کرده بود بازی های تدارکاتی خیلی به نفع تیم ملی است و هرچه تعدادش بیش تر باشد به هماهنگ شدن بچه ها بیشتر کمک می کند.

او درمورد شرایط اردو تا اینجای کار ادامه داد: همه چیز خوب پیش رفته. دوشنبه یک بازی دوستانه داریم و سه‌شنبه بر می‌گردیم و در نهایت هم لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت های آسیا مشخص می شود.

ملی پوش راه آهن درمورد بازگشت استیلی نظرش را اینگونه بیان کرد: خیلی خوشحالم که آقای استیلی برگشته و اینکه هدایت این تیم حق مسلم او است حالا که حمید خان برگشته راه آهن دیگر در لیگ برتر می ماند.

وقتی از او درمورد این مسئله که هیچ تیمی نمی تواند از راه آهن بازیکن بگیرد سوال شد پاسخ داد: من خودم به شخصه به حمید خان علاقه دارم و اگر بخواهم جایی بروم حتما اجازه می گیرم او و دستیارانش خیلی برای ما زحمت کشیدند من چند پیشنهاد از تیم های دیگر هم دارم اما فعلا هیچ تصمیمی نگرفته ام.

رضائیان در پایان در مورد مبلغ دریافتی اش از راه آهن افزود: تیم ما تقریبا هیچ دریافتی ای نداشته است در حالی که تا این جای فصل باید حداقل 40 درصد می گرفتیم و اگر هم پولی خرج شده حمید خان از جیب خودش خرج کرده و انصافا با این شرایط هم خوب نیتجه گرفته.از مسوولان تقاضا دارم که به تیم ما کمک کنند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها