أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۶۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
خسوس کاندلاس در آستانه ديدار با تيم ملي کرواسي، دقايقي پيش به ايران بازگشت.
به گزارش 598،خسوس کاندلاس که بعد از گرندپریکس برزیل به ایران برنگشت و راهی اسپانیا شد، دو روز پیش از رویارویی دوستانه با تیم‌های ملی امید و بزرگسالان روسیه به کشورمان بازگشت.

به گزارش فارس، درحالیکه به نظر می‌رسد او دیگر در ایران بماند و با پیگیری دیدارهای لیگ برتر، لیست ملی‌پوشان را برای دیدار دوستانه با کرواسی اعلام کند، بعد از چند روز دوباره به دلیل بیماری همسرش راهی اسپانیا شد.

وی عصر امروز به ایران بازگشت و از فرودگاه راهی سالن فوتسال آکادمی شد تا در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند.

تمرینات ملی‌پوشان زیر نظر خسوس کاندلاس و دستیارانش در روزهای ابتدایی هفته پیگیری می‌شود تا تیم ملی دهه دوم دی ماه برای انجام دیدار دوستانه با کرواسی راهی این کشور شود.

فهرست ۱۶ نفره ملی‌پوشان نیز در شرایطی اعلام شد که خسوس در اسپانیا به سر می‌برد و محمد ناظم‌الشریعه و محمد هاشم‌زاده لیست ۴۰ نفره مورد نظر خود که بهترین‌های لیگ و همه مدعیان آن را تشکیل می‌دادند، را به خسوس اعلام کردند و سرمربی تیم ملی از بین آنها، اردونشینان را انتخاب کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها