أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۶۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
رئال مادريد امشب در مقابل سن لورنزو، ديدار نهايي جام جهاني باشگاه ها را برگزار خواهد کرد.
به گزارش 598،این پنجاه و چهارمین دیداری است که در جام جهانی باشگاه ها، بین دو تیم از اروپا و آمریکای جنوبی برگزار خواهد شد. 43 دوره به شیوه قدیم و 11 دوره به شیوه جدید برگزار شده است.اروپایی ها 27-26 در تعداد بردها پیش هستند.

اما رئال برای ششمین بار در این مسابقات حاضر می شود و تاکنون سه بار آن را فتح کرده است. در صورت پیروزی بر سن لورنزو، رئال با رکورد میلان برابری خواهد کرد. میلانی ها با 4 قهرمانی رکورددار هستند.

رئال مادرید همچنین با برد در بازی امشب، برای اولین بار در تاریخ خود به رکورد کسب 4 جام رسمی در یک سال دست پیدا خواهد کرد. رئالی ها در سال 2014، تاکنون قهرمان چمپیونزلیگ، سوپرجام اروپا و کوپا دل ری شده اند.

در صورت قهرمانی رئال، این تیم به بیستمین جام بین المللی خود دست خواهد یافت و بارسا را که 19 جام بین المللی دارد، پشت سر خواهد گذاشت و با رکورد میلان برابری خواهد کرد.

تنها 5 تیم میلان، بایرن، اینتر، یونایتد و سائوپائولو، هم جام بین قاره ای(شیوه قدیمی جام جهانی باشگاه ها) و هم جام جهانی باشگاه ها را فتح کرده اند. رئال در صورت قهرمانی، به جمع این تیم ها اضافه خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها