أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۶۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
حميد درخشان امروز در باشگاه حاضر شد و با طاهري عضو هيات مديره باشگاه که از سوي وزارت ورزش حق امضا گرفته و با بازيکناني که در محل باشگاه حاضر بودند نيز گفت و گوي مفصلي انجام داد.
به گزارش 598،در خشان در گفت و گو با "ورزش سه" درباره آنچه که امروز در باشگاه گذشت گفت: جلسات پیاپی را برگزار کردیم. مدیران باشگاه سخت در تلاشند تا مشکلات و موانع موجود را برطرف کنند. حالا باید ببینیم ظرف روزهای دوشنبه، سه شنبه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

درخشان در مورد اینکه با هر کدام بازیکنان لیگ که صحبت می شود مدعی هستند از طرف اطرافیان باشگاه و درخشان با پیشنهادی مواجه هستند به ورزش سه می گوید: اینها دیگر مسائلی است که در نقل و انتقالات رخ می دهد اما از همین جا اعلام می کنم که برای جذب بازیکن نه رفیقی می شناسم و نه رفیقی دارم. با هیچ کس در این خصوص رفاقت ندارم. جذب بازیکن در پرسپولیس رفاقت نمی شناسد. مردم با این تیم زندگی می کنند و با پیروزی ها و شکست هایش می خندند و گریه می کنند پس بدانید حمید درخشان به احترام این مردم هیچوقت رفیق بازی نخواهد کرد. بیش از 15 سال در پرسپولیس بازی کرده ام و سال ها هم مربی و سرمربی این تیم بوده ام پس با چم و خم این باشگاه و مشکلات این چنینی آشنایی کامل دارم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: به همین دلیل اعلام می کنم اگر بازیکنی را برای پرسپولیس بخواهم فقط و فقط از طریق باشگاه عمل می کنم نه خودم چه برسد به رفقایم. هر کس ادعا می کند که از طریق دوستانم با پیشنهادی مواجه شده بداند که روح من از این مسائل بی خبر است . بازیکنانی می توانند به پرسپولیس بیایند که باشگاه با آنها تماس گرفته باشد نه افراد متفرقه و کسانی که اعلام می کنند دوست درخشان هستند چون من در این ارتباط هیچ رفاقتی با کسی ندارم.

درخشان در ادامه در مورد اینکه رضا حقیقی قصد جدایی از پرسپولیس را دارد گفت: رضا امروز با من صحبت کرد. او قصد جدایی از پرسولیس را ندارد اما مشکلاتش باید حل شود. باشگاه هم در تلاش است تا این موانع را مرتفع کند. حقیقی در صحبتی که با من داشت صراحتا گفت که هیچ تمایلی ندارد از این تیم برود ما هم سعی می کنیم مشکلاتش را برطرف کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه نیلسون برای مذاکره با گسترش فولاد راهی تبریز شده چنین گفت: این حرف ها کدام است؟ نیلسون امروز در باشگاه بود و هیچ صحبتی در مورد جدایی نزد. بعضی رسانه ها گفته بودند که من نیلسون را نمی خواهم . در این خصوص با او صحبت کرده و اعلام کردم من به تمام بازیکنانم نیاز دارم. بنابراین نیلسون هم شامل آن نفرات خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: صراحتا اعلام می کنم که به تمام بازیکنانم نیاز دارم و به هیچ کدام برای جدایی از پرسپولیس رضایتنامه نخواهم داد. ضمن اینکه باید ببینیم ظرف چند روز آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها