أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۶۳۶
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
بازیکنان ناراضی تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) با حضور در این باشگاه خواهان رضایت‌نامه خود شدند.
به گزارش 598، باشگاه پرسپولیس ظهر امروز (شنبه) شاهد رفت‌و‌آمد تعدادی از بازیکنان این تیم بود و جالب اینکه هر بازیکنی به باشگاه می‌آمد خواهان رضایت‌نامه‌اش بود.

نیلسون کوریا، پیام صادقیان، رضا نورمحمدی و رضا حقیقی بازیکنانی بودند که با حضور در باشگاه پرسپولیس با حمید درخشان جلسه گذاشتند و خواهان رضایت‌نامه خود شدند.

نکته قابل توجه اینکه درخشان به هر چهار بازیکن اعلام کرده است که در مورد آینده‌شان در تیم او تصمیم‌گیرنده نیست و هر خواسته‌ای دارند باید آن را با مسئولان باشگاه در میان بگذارند. این در حالی بود که در باشگاه فرد مسئولی نبود تا بازیکنان نزد او بروند و علی طاهری هم که در باشگاه حق امضا دارد، تصمیم‌گیری در این مورد را به کادر فنی واگذار کرده است.

به هر حال بازیکنان ناراضی پرسپولیس بلاتکلیف از این باشگاه بیرون آمدند و آینده آنها در تیم پرسپولیس همچنان نامشخص ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها