يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۶۳۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
تیم والیبال کازان روسیه با ارسال پیشنهادی به کاپیتان تیم ملی ایران خواهان حضور وی در این تیم شد.
به گزارش 598،سعید معروف که چندی پیش به عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی 2014 انتخاب شد حالا در آستانه پیوستن به کازان روسیه قرار گرفته است. مسئولان این باشگاه روسی با ارسال درخواستی به معروف خواهان حضور کاپیتان تیم ملی در این تیم شدند. شنیده شده است این اتفاق بزرگترین نقل و انتقال تاریخ والیبال ایران است؛ مسئولان کازان در حال حاضر منتظر تایید نهایی سعید معروف هستند.

معروف که هم‌اکنون عضو تیم شهرداری ارومیه است و تیمش نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال را بدون شکست پشت‌سر گذاشته است در سال‌های اخیر همراه با درخشش تیم ملی افتخارات فردی زیادی هم کسب کرده است که از جمله آنها می‌توان به باارزش‌ترین بازیکن قهرمانی والیبال آسیا 2013، بهترین پاسور قهرمانی والیبال آسیا 2013، بهترین پاسور لیگ جهانی 2014 اشاره کرد.

وی والیبال را از تیم مقاومت ارومیه شروع کرد و سابقه بازی در تیم‌های پگاه، صنام، استقلال گنبد، سایپا، داماش، کاله و شهرداری ارومیه و متین ورامین را دارد. او در جام باشگاه‌های والیبال آسیا در سال 2013 مانیل با متین ورامین به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسید و در سال 1393 با قراردادی دو ساله دوباره به شهرداری ارومیه بازگشت. معروف در سال 1380 وارد تیم ملی نوجوانان و از سال 1384 هم رسماً عضو تیم ملی بزرگسالان شد. معروف پس از عدم دعوت علیرضا نادی توسط خولیو ولاسکو کاپیتان تیم ملی والیبال ایران شد.

تیم کازان روسیه هم در حال حاضر در جایگاه سوم رده‌بندی لیگ این کشور قرار دارد؛ این تیم از 15 بازی خود 36 امتیاز کسب کرده است و در کورس قهرمانی قرار دارد. تیم کازان تعدادی از ملی‌پوشان تیم ملی والیبال روسیه را همراه با 3 بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد و هدایت آن هم برعهده ولادیمیر آلنکو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال روسیه است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها