يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۶۵۹
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۳۰ آذر ۱۳۹۳
نماینده جنبش حماس در لبنان اعلام کرد که ایران کشوری محوری در منطقه است و نقش اساسی در حمایت از مقاومت دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نماینده جنبش حماس در لبنان ضمن تمجید از ایران در حمایت از مقاومت در منطقه اعلام کرد که که ایران کشوری محوری در منطقه است که نقش اساسی در حمایت از مقاومت دارد.

«علی برکه» با اشاره به سفر اخیر اعضای حماس به ایران آن را موفقیت‌آمیز خواند و گفت: در تهران درباره حمایت از مقاومت سخنان زیبایی را شنده‌ایم.

به گزارش المیادین، نماینده جنبش حماس در لبنان در ادامه با بیان اینکه از طریق ایران و دیگر کشورها با دولت سوریه ارتباط غیر مستقیم داریم افزود: ما آماده ایفای نقش دوستانه در سوریه هستیم.

وی تصریح کرد: با ایرانی‌ها بر سر ضربه زدن به رژیم صهیونیستی توافق کردیم؛ بدون اینکه بخواهیم به مواضع قبلی توجه داشته باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها