أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۶۶۶
زمان انتشار: ۰۰:۳۳     ۳۰ آذر ۱۳۹۳
«یک عضو ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، روز جمعه هشدار داد که نیروی نظامی ایران این توان را دارد که ناوهای هواپیمابر را با موشک های فراصوت هدف بگیرد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پایگاه خبری شبکه العربیه (Alarabiya)، طی خبری به انعکاس اظهارات سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت.

در این خبر آمده است: یک عضو ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، روز جمعه هشدار داد که نیروی نظامی ایران این توان را دارد که ناوهای هواپیمابر را با موشک های فراصوت هدف بگیرد.

"العربیه” در ادامه نوشت: ژنرال حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه ایران در سخنرانی خود گفت: ما به راحتی می توانیم ناوهای هواپیمابر دشمن را با موشک های فراصوت خود هدف قرار دهیم و ما فناوری پیشرفته ای در اختیار داریم که دشمنان را مات و مبهوت می کند.

در ادامه این خبر آمده است: ژنرال سلامی در سخنرانی روز جمعه، دستاوردهای تکنولوژیک ایران به خصوص در سطح فناوری موشکی را ستود.

العربیه در انتها به نقل از سردار سلامی افزود: ما این پیشرفت ها را با وجود تحریم به دست آورده ایم و امروز می توانیم ادعا کنیم که در تکنولوژی موشکی جزو برترین ها در جهان هستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها