أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۷۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۰۱ دی ۱۳۹۳
بنا به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از مجموع ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال که در لایحه بودجه ۹۴ پیش بینی شد، بخشی برای کمکهای فنی، بخشی برای کمک به یارانه سوخت کارخانه ها و قسمت دیگر برای بخش های مختلف تولید اختصاص می یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: علی ربیعی درحاشیه بازدید از کارخانه سیمان ساوه در جمع خبرنگاران افزود: برای ایجاد فرصت های شغلی جدید، هزار میلیارد تومان در بودجه سال 94 زیرنظر دبیرخانه شورای عالی اشتغال پیش بینی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: بخشی از این تسهیلات برای کمکهای فنی، بخشی برای کمک به یارانه سوخت کارخانه ها و بخش دیگر از تسهیلات برای بخش های مختلف تولید اختصاص می یابد.

وی گفت: در نشست هفته گذشته با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص کمک گرفتن از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال صحبت شد که چگونه بتوانیم از منابع صندوق برای تحقق این مهم استفاده کنیم.

وزیرتعاون افزود: هفته گذشته نشست مشترکی با شورای پول و اعتبار و با حضور روسای بانکها و مسئولان بانک مرکزی برای تخصیص تسهیلات به این بخش برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها