أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۷۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۱ دی ۱۳۹۳
شهردار وارینگا:
شهردار وارینگا گفت برای وی افتخار بزرگی است که میزبان تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز رقابتهای جام ملتهای آسیاست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، تیم ملی ایران در تاریخ 29 دسامبر (8 دی) رهسپار استرالیا خواهد شد و روز 30 دسامبر وارد سیدنی می‌شود. تیم ملی تا تاریخ هفتم ژانویه در "کرامر پارک" وارینگا، در سواحل شمالی سیدنی، اردو خواهد زد و سپس رهسپار ملبورن می‌شود تا در تاریخ 11 ژانویه با بحرین دیدار کند.

"مایکل براون"، مدیر کمیته محلی برگزاری رقابتها، به سایت afcasiancup گفت: ایرانی‎ها یکی از زیباترین مناطق سیدنی و در واقع استرالیا را برای اردوی خود انتخاب کرده‌‌اند. مطمئنم فدراسیون فوتبال استرالیا یک خوشامد بزرگ به آنها خواهد گفت.

شهردار وارینگا، مایکل رگان، هم گفت: من از اینکه قرار است میزبان یکی از بهترین تیم‎های فوتبال جهان باشیم بی اندازه به خودم می‌بالم. این موضوع نه تنها به لحاظ ورزشی خوب است بلکه می‌تواند برای اقتصاد محلی ما هم خوب باشد.

وی اضافه کرد: می‌خواهم از فدراسیون فوتبال ایران، کمیته برگزاری مسابقات و همه کسانی که در وارینگا هستند به خاطر اینکه سخت تلاش کردند تا ایران به اینجا بیاید، تشکر کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها