أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۸۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۱ دی ۱۳۹۳
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از فتنه 88 غرب آماده پذیرش حق هسته ای ایران شده بود اما بعد از فتنه وقیحانه تحریم ها را برای اعمال فشار تشدید کردند.

به گزارش پایگاه 598، قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، گفت: 9 دی در واقع پایانی بر قائله وحشتناک فتنه پیچیده سال 88 بود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی فتنه 88 را دارای ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی نظامی خواند و گفت: این فتنه در همه ابعاد و برای همه مردم کشور مشکلات جدی و پیچیده ای ایجاد کرد.

وی در تحلیل فضای بین المللی قبل و بعد از فتنه 88 گفت: قبل از فتنه 88 رئیس جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا آماده شده بودند که با کمترین هزینه حق ایران در استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای را بپذیرند اما پس از فتنه 88 زمانی که شرایط را برای حضور خود مناسب دیدند، با لحن وقیحانه اعلام کردند که ایران نباید به فناوری صلح آمیز هسته ای دست یابد و حتی از فتنه گران حمایت کردند.

وی ادامه داد: فتنه 88 چهره ای مشوش، در هم ریخته و در حال فروپاشی از جمهوری اسلامی به جهان منعکس کرد و این امر موجب شد بسیاری از سرمایه گذارانی که برای حضور در ایران آماده می شدند، پا پس بکشند و بسیاری از سرمایه گذاران خارجی که پروژه های مهم عمرانی کشور را آغاز کرده بودند از ادامه کار انصراف دهند.

جعفری با اشاره به تلاش های آمریکا و اتحادیه اروپا برای وارد آوردن آخرین ضربات به جمهوری اسلامی در راستای فروپاشی، گفت: دشمنان ملت از هیچ کاری در این زمینه فروگذار نکردند. همزمان با فتنه 88، تحریم های اقتصادی تشدید شد، منافقان، گروه های تجزیه طلب و ضد انقلاب تجهیز شدند و آموزش های نظامی در اختیار آنان گذاشته شد.

وی تاکید کرد: در سال 88 هزینه هایی که باید صرف توسعه و پیشرفت کشور و توان علمی دانشگاهها می شد، صرف مقابله با فتنه شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات معتقد بود فتنه 88 امنیت روانی را از مردم گرفته و در میان مردم بدبینی ایجاد کرد و یک عده از انسان های بی بصیرت برای قدرت طلبی و جاه طلبی سرنوشت کشور را به بازی گرفتند.

وی فرمایشات هدایتگرانه مقام معظم رهبری را عامل اصلی نجات از این طوفان خواند و گفت: همراهی ملت با رهبری انقلاب موجب پیروزی جمهوری اسلامی شد زیرا ملت واقعا جلوتر از خواص حرکت کردند.

جعفری با ابراز تاسف از اقدامات افرادی که با لجاجت و خودخواهی خود مسیر فتنه را ادامه داد و به دنبال فتنه زدایی و عادی جلوه دادن فتنه هستند، گفت: این افراد چشمشان کور شده است و قصد دارند همه چیز را قربانی جاه طلبی خود کنند اما مردم مسیر درست ولایت مداری را انتخاب کردند و با اتکا به این مسیر، جمهوری اسلامی را حفظ خواهند کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها