يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۸۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۱ دی ۱۳۹۳
سناتور امریکایی گفت: باید از عربستان سعودی تشکر کنیم که اجازه داد قیمت هر بشکه نفت تا جایی سقوط کند که اقتصاد روسیه را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر، جان مک کین تصریح کرد: عربستان بیش از سیاست های باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا باعث فروپاشی اقتصاد روسیه شده است.

در این حال النعیمی وزیر نفت عربستان ادعا کرد: سقوط قیمت نفت تأثیر قابل ملاحظه ای بر اقتصاد عربستان و کشورهای عربی نخواهد داشت.

وی بر موضع کشورش در کاهش ندادن تولید نفت خود تأکید کرد.

بهای نفت از ماه ژوئن حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است. افزایش عرضه، تقویت بهای دلار و کاهش تقاضا از عوامل اصلی کاهش قیمت نفت به حساب می آید.

سازمان کشورهای صادر کننده نفت ( اوپک) ماه نوامبر زیر فشار عربستان سعودی با کاهش تولید خود مخالفت کرد و همین موضوع به کاهش بیشتر بهای نفت منجر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها