أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۸۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۱ دی ۱۳۹۳
دیگر حق مصاحبه درباره بازیکنان تیم ملی را نداری!
فته می‌شود افشارزاده به قلعه نویی گفته است با این روند اگر بازیکنان ملی پوش از ترکیب استقلال خارج شوند هیات مدیره دیگر دلیلی برای حمایت از سرمربی تیم پیش روی خود نمی بیند لذا اگر بازیکنانی که با قلعه نویی اختلاف سلیقه دارند از استقلال جدا شوند جایگاه قلعه نویی نیز به خطر خواهد افتاد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز : درگیری امیر قلعه نویی و بازیکنان ملی پوش استقلال به اندازه‌ای شدت گرفت که سرمربی استقلال در واکنش به حضور آنها در ترکیب تیم ملی اعلام کرد:« اگر جای کی روش بودم هیچ کدام از این بازیکنان ناآماده را به تیم ملی دعوت نمی کردم!» انتقاد تند قلعه نویی با واکنش تندتر ملی پوشان همراه شد، ملی پوشان استقلال از اردوی تیم ملی با برای قلعه نویی پیغام فرستادند هرگاه تو سرمربی تیم ملی شدی می توانی بازیکنان ناآماده را به تیم ملی دعوت نکنی!

این کشمکش که به مذاق قلعه نویی زیاد خوش نیامد باعث شد او در مصاحبه‌ای دیگر اعلام کند هر کدام از بازیکنان ملی پوش که نمی خواهند در تیم استقلال باقی بمانند از طریق شبکه‌های اجتماعی این مطلب را اعلام کنند تا به باشگاه بگویم دیگر به آنها نیاز ندارم!
همین مساله سبب شد ملی پوشان استقلال که از رفتارهای یکجانبه قلعه نویی به تنگ آمده بودند با بهرام افشارزاده تماس بگیرند و از او بخواهند تا قبل از اتمام اردوی تیم ملی در کشور آفریقا سرنوشت آنها مشخص شود چون سرمربی تیم اعلام کرده رضایتنامه بازیکنانی که نمی خواهند در استقلال بمانند آماده است.
 
مدیرعامل استقلال که با یک فاجعه بزرگ درون تیمی رو به رو شده بود، از بازیکنان ملی پوش استقلال خواست فعلا دست نگه دارند تا او با قلعه نویی حرف بزند چون باشگاه استقلال و هیات مدیره چنین اعتقادی ندارد که بازیکنان ملی پوش از ترکیب استقلال خارج شوند. گفته می شود پس از این مذاکره افشارزاده قلعه نویی را به دفترش احضار می کند تا با او در رابطه با مصاحبه‌اش گفت و گو کند.
 
هرچند منابع خبری باشگاه استقلال این نشست را رسانه‌ای نکردند اما در برخی رسانه‌های نزدیک به مدیرعامل باشگاه استقلال اخباری مبنی بر تذکر شدید افشارزاده به قلعه نویی منتشر شد تا سرمربی استقلال از تصمیم خود عقب نشینی کند، گفته می‌شود افشارزاده به قلعه نویی گفته است با این روند اگر بازیکنان ملی پوش از ترکیب استقلال خارج شوند هیات مدیره دیگر دلیلی برای حمایت از سرمربی تیم پیش روی خود نمی بیند لذا اگر بازیکنانی که با قلعه نویی اختلاف سلیقه دارند از استقلال جدا شوند جایگاه قلعه نویی نیز به خطر خواهد افتاد.
 
شایع شده امیر قلعه نویی در پاسخ به افشارزاده اعلام کرده بدون ملی پوشان هم می تواند استقلال را قهرمان لیگ برتر کند اما افشارزاده به او گفته است این اتفاق غیر ممکن است پس بهتر است از این پس بدون هماهنگی وی درباره بازیکنان ملی پوش اظهارنظر نکند. به نظر می رسد هشدار صریح افشارزاده به قلعه نویی موقتا قلعه نویی را وادار به عقب نشینی کرده است اما معلوم نیست قلعه نویی همچنان در این باره سکوت اختیار کند مگر آنکه جایگاهش در استقلال با خطر جدی برکناری تهدید شود آنگاه امیر قلعه نویی از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد و دوباره با ملی پوشان این تیم مهربان خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها