أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۸۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۱ دی ۱۳۹۳
ديگو سيمئونه، سرمربي اتلتيکومادريد عنوان پس از هت تريک آنتوني گريژمان مقابل بيلبائو عنوان کرد که تلاش‌هاي اين بازيکن فرانسوي مثمر ثمر واقع شده است.

به گزارش 598،اتلتیکو با هت تریک گریژمان و گل رائول گارسیا از روی نقطه ی پنالتی، در حالی که نیمه ی اول 1-0 عقب بود ، موفق شد بازی را به نفع خود برگرداند و در پایان 4-1 پیروز شود.

سیمئونه به تمجید از گریژمان پرداخت و گفت:" بازی قابل تغییری بود. بیلبائو در نیمه ی اول خوب کار کرد، در نیمه ی دوم ما با قدرت مقابل آنها ایستادیم. گریژمان بازیکنی بود که به او نیاز داشتیم. او متفاوت است و تلاشش قابل توجه بود. نبود مانژوکیچ و کوکه برایمان در نیمه ی اول سخت بود و جای خالی آنها حس شد ولی در نیمه ی دوم کاملا آرام بودیم و موفق شدیم 2014 را فوق‌العاده به پایان برسانیم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها