کد خبر: ۲۷۹۸۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۰۱ دی ۱۳۹۳
روبرتو مانچيني، سرمربي اينتر ، احتمال پيوستن آرون لنون، هافبک تاتنهام را رد کرد ولي مدعي شد که از هواداران آلسيو چرچي است

به گزارش 598، انتظار می‌رود که نراتزوری در نقل و انتقالات زمستانی فعال ظاهر شود تا بتواند نتایج ضعیف نیم فصل اول خود را که باعث کسب رتبه یازدهم توسط آنها شده رفع کند. رسانه ها خبر از انتقال احتمالی آرون لنون، هافبک تاتنهام به اینتر دادند و مانچینی این احتمال را به کل رد کرده و عنوان کرد که نوز صحبتی درباره او انجام نشده است.

او گفت:" لنون؟ راجع به او صحبتی نکرده ایم. او در برنامه و اهداف ما نبوده ولی بازیکنان دیگری هستند که ممکن است در اختیار بگیریم. چرچی؟ امکان خرید او وجود دارد ولی باید صبر کنیم. او بازیکن اتلتیکو مادرید است. ما در پست او از کمبود بازیکن با کیفیت رنج می‌بریم. با این حال تیم بدون در نظر گرفتن خرید ها باید ادامه دهد. باید به ثبات دست پیدا کنیم و این تنها با تلاش به دست می‌آید."

مانچینی درباره تساوی مقابل لاتزیو گفت:" ما اشتباهات زیادی داشتیم. دو قدم رو به جلو می‌رفتیم و یک قدم رو به عقب. هیچگاه فکر نکردم که در طول یک ماه با تغییراتم تیم ناگهان به بایرن مونیخ یا بارسلونا تبدیل خواهد شد. هنوز در سن سیرو ترس وجود دارد، مخصوصا وقتی عقب می‌افتیم. باید بر این ترس غلبه کنیم و می‌توانیم."


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها