يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۸۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۱ دی ۱۳۹۳
مديرفني تيم ملي اميد فوتبال ايران تا ساعاتي ديگر با حضور در جزيره کيش در اردوي اين تيم حاضر مي‌شود.

به گزارش 598، و به نقل از فارس، تیم ملی امید ایران بعد از حضور محمد خاکپور به عنوان سرمربی با حضور در جزیره کیش اردویی را برگزار کرد.

شاگردان محمد خاکپور صبح امروز در سالن وزنه حاضر می‌شوند و در نوبت تمرینی عصر خود کار با توپ می‌کنند.

محمد مایلی‌کهن که روز گذشته به عنوان مدیرفنی تیم ملی امید انتخاب شد تا یکی دو ساعت دیگر به جزیره کیش می‌رسد تا در اردوی این تیم حاضر شود.

تیم ملی امید ایران 2 بازی دوستانه در جزیره کیش انجام می‌دهد. اولین مسابقه این تیم ساعت 17 و 30 دقیقه روز چهارشنبه مقابل منتخب کیش برگزار می‌شود. شاگردان خاکپور روز جمعه در دومین بازی دوستانه خود به مصاف امیدهای کیش می‌روند. اردوی تیم ملی امید روز شنبه به پایان می‌رسد.

طبق اخبار شنیده شده از اردوی کیش، شرایط تمرینات در اردو بسیار مناسب است و کادرفنی از شرایط رضایت دارند. تنها مشکل این اردو عدم همکاری باشگاه ملوان بود. کادرفنی ملوان به حسین کنعانی اجازه حضور در اردو را نداد تا تیم ملی با حضور 24 بازیکن به کیش سفر کند. در حالیکه تمامی تیم‌ها در این اردو با تیم ملی امید همکاری کردند باشگاه ملوان دید ملی نداشت و اجازه نداد که این بازیکن در اردو حاضر شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها