کد خبر: ۲۷۹۸۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۱ دی ۱۳۹۳
مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هر کسي هم که به اين تيم بيايد نمي‌تواند جادو کند.

به گزارش 598،و به نقل از فارس،‌ حسین عبدی در خصوص جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: امیدوارم مشکلات حل شود. کارهایی روی زمین مانده است که باید مسئولان باشگاه انجام دهند.

وی در مورد انتخاب مدیرعامل عنوان کرد: اعضای هیأت مدیره فکر می‌کنم امروز مسئول نقل و انتقالات را معرفی کنند. ما برای جذب بازیکن کارهایی باید انجام بدهیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود نیلسون می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود، گفت: اینها شایعه است. همه وقتی احساس می‌کنند قرار است اتفاق‌هایی بیفتد فکرهایی در ذهن‌شان به وجود می‌آید . مطمئن باشید همه چیز درست می‌شود و پرسپولیس راه خود را ادامه خواهد داد.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا از مذاکره پرسپولیس با برانکو خبر دارید یا خیر، گفت: از این موضوع بی‌اطلاعم. هر کسی مذاکره کرده خودش باید جواب بدهد. اینکه مسئول یا غیرمسئول بوده نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه ایا فکر می‌کنید شرایطی که برای دایی پیش آمد برای درخشان هم اتفاق بیفتد، گفت: فکر نمی‌کنم. در ابتدای ورودمان مشکلاتی وجود داشت اما تقریبا رو به بهبود است. شما ببینید ما در همین بازی آخر 9 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم اما بازی خوبی را انجام دادیم.در فوتبال با هر کار مثبتی می‌توانید درصد موفقیت را بالا ببرید. همه چیز صددرصد نیست و هر کسی هم که بیاید نمی‌تواند جادو کند. موفقیت آنی نیست و باید یک فصل را در نظر بگیریم. اگر بتوانیم تمرینات پیش فصل خوبی داشته باشیم درصد موفقیت‌مان بالا می رود.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا به کادر فنی اولتیماتوم دادند یا خیر، گفت: اینها موضوعاتی است که من از زبان شما می‌شنوم و شما می‌گویید.

عبدی در پاسخ به این سوال که‌ آیا پرسپولیس قصد جذب قوچان‌نژاد را دارد یا خیر، گفت:‌در این مورد باید درخشان سرمربی تیم نظر بدهد. هر تصمیمی گرفته شود او اعلام می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا لیست مازاد دارید یا خیر، گفت: همین بازیکنانی که در حال حاضر در تیم بازی می‌کنند خوب هستند و باید چند نفر دیگر را به آنها اضافه کنیم تا تیم تقویت شود نه اینکه بخواهد همین بازیکنان فعلی را هم تضعیف کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها