أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۸۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۱ دی ۱۳۹۳
آدريانو گالياني، نايب رئيس باشگاه ميلان عنوان کرد که تيمش مي‌خواهد با تيم‌هاي بزرگ رقابت کند و عادت به شکست مقابل تيم‌هاي قوي تر را ترک کند.

به گزارش 598،روسونری هفته ی گذشته موفق شد 2-0 مقابل ناپولی پیروز شود و در خانه ی رم، تیم دوم جدول به تساوی دست پیدا کند. حال گالیانی، نایب رئیس باشگاه مدعی شد که تیمش برای رقابت با تیم‌های بزرگ آماده است.

او گفت:" مقابل رم یک نمایش تیمی خیلی خوب داشتیم. روحیه ، تمرکز و عطش بالایی از خود نشان دادیم حتی با اینکه 10 نفره بودیم. اگر اینطور بازی کنیم، می‌توانیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگیم.به نظر من ما عادت کردیم که مقابل تیم‌های بزرگ شکست بخوریم."

میلان سال 2014 را در رده ی هفتم و با 2 امتیاز اختلاف نسبت به رده ی سوم به پایان رساند. ناپولی، سمپدوریا و لاتزیو با 27 امتیاز، جنوا با 26 امتیاز و میلان با 25 امتیاز در رده های سوم تا هفتم سری آ قرار گرفته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها