يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۸۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۱ دی ۱۳۹۳
رضا نورمحمدي و رضا حقيقي دو بازيکن پرسپوليس که البته در اين فصل چندان هم به عنوان بازيکن ثابت مورد استفاده قرار نگرفته اند، جمعا نزديک به 2 ميليارد تومان از پرسپوليس طلبکارند!

به گزارش 598،نورمحمدی مهره جانشین خط دفاعی در دو، سه فصل گذشته بوده است و رضا حقیقی ستاره ای که پس از انتقال از فجر به پرسپولیس در فصل جاری افت کرد و در تعداد زیادی از بازی ها غیبت داشت. او که به شدت به دنبال پیگیری مطالبات خود از باشگاه است در جلسه با مدیران اسنادی ارائه کرد که نشان می‌ داد یک میلیارد و صد میلیون تومان از پرسپولیس پول می‌ خواهد. نورمحمدی هم 650 میلیون از باشگاه طلب دارد و تلاش هایش برای دریافت این مبلغ فعلا به نتیجه نرسیده ضمن اینکه او به دلیل مسائل مالیاتی ممنوع الخروج هم هست.

با این دو قلم بدهی شرایط کلی باشگاه پرسپولیس مشخص است. آنها سال به سال بیشتر در گرداب مشکلات مالی فرومی روند و درست به همین اندازه زمان گذشته و هیچ معجزه ای رخ نداده است. موضوع اینجاست که شاید تنها با فروش باشگاه به بخش خصوصی احتمال پرداخت بدهی ها وجود دارد و البته راه دیگر، آزاد کردن بازیکنان در ازای بخشیدن بدهی هاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها