أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۹۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۱ دی ۱۳۹۳
ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي عنوان کرد که بعضي بازيکنان در رختکن چلسي از وضعيت فعليشان خوشحال نيستند ولي همچنين مدعي شد که با اين وجود، کاملا در اختيار تيم هستند.

به گزارش 598، پتر چک و چندین بازیکن دیگر چلسی از نیمکت نشینیشان ابراز نارضایتی کردند ولی مورینیو معتقد است که تنها تیم برایش مهم است و بازیکنان ناراضی نیز حاضر به کمک به تیم هستند.

او گفت:" من به باشگاه و تیم بیش از هر چیزی اهمیت می‌دهم. فکر می‌کنم همه باید آماده باشند که برای تیم از خود گذشتگی نشان دهند و همه چیزشان را برای تیم بگذارند. به تیم فکر کنند و خودخواه نباشند. من می‌خواهم تیمم اینطور باشد. فکر می‌کنم اینکه بعضی می‌گویند بازیکنان ناراحتند درست باشد ولی باید صبور باشند. من رازی برای خوشحال نگه داشتن بازیکنانم ندارم. ولی واقعیت این است، که برای حرفه ای گری باید در سطح بالا تلاش کرد و همه ی بازیکنان را نمی‌توان خوشحال نگه داشت. همه ی بازیکنان باید حرفه ای باشند."


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها