أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۹۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۱ دی ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)، اقدام به انتشار سخنان یکی از روحانیون نموده که وی مدعی شده است :" امروز نه از جمهوری چیزی مانده و نه از اسلام."!

این پایگاه که به گفته دست اندرکاران آن، با هدف پاسداشت و ترویج اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی راه اندازی شده، در خبرهای برگزیده خود اقدام به انتشار سخنرانی فردی نموده که در فتنه 88 مواضع وی همواره مورد سوء استفاده شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های ضد انقلاب قرار می‌گرفت. در تیتر اخبار برگزیده این وبسایت که فیلم آن هم الصاق شده، آمده است: "متاسفانه امروز نه جمهوری است نه اسلامی!/ امام خمینی جهان را تکان داد و ما دنیا پرستان خودپرست، انقلابی بی نظیر را ضایع کردیم و آبروی خود بر باد دادیم".

نظام امروز نه جمهوری است نه اسلامی

پایگاه جماران در حالی ادعای از بین رفتن جمهوریت را در نظام مطرح کرده که بالاترین تعداد برگزاری انتخابات در طول تاریخ کشورهای جهان به نسبت سال‌های تشکیل حکومت از آن ایران است و جمهوری اسلامی تقریبا هر سال یک انتخابات را با شرکت گسترده مردم برگزار کرده و این در حالی است که کشورهای مدعی آزادی و جمهوریت همچون آمریکا در آخرین انتخابات خود (انتخابات کنگره) پایین‌ترین میزان مشارکت مردمی را تجربه کردند.

از سوی دیگر، معلوم نیست اسلام مورد نظر این پایگاه کدامین اسلام است، آیا منظور آنان اسلام‌های آمریکایی اخوان، تکفیری، سعودی، داعشی، اردوغانی یا اسلام کشورهای حوزه خلیج فارس که بدیهی ترین شعائر اسلامی را زیر پا گذاشته و با دشمن درجه یک اسلام یعنی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین همکاری دارند؟

با شناختی که از نوادگان امام خمینی (س) داریم، قطعا ایشان راضی به انتشار و بزرگ‌نمایی چنین مطالب وهن‌آلود و سخیفی نیستند و احتمالا از این اقدام پایگاه جماران آگاهی نداشتند چراکه این اظهارات دقیقا مخالف فرمایش‌ها و اصول بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است و سنخیتی با بیانات پیر جماران ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
ارسال نظرات
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۳
۵
۶
اینا آدمای معلوم الحال هستن...
پاسخ
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۳
۳
۵
نه خیلی هم غیر منتظره نیست
پاسخ
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۳
۱۱
۲
چرا ناراحت میشید حرف حق تلخی دارد کدام یک از مسئولان پس از وزرا در خط شهدا هستند کدام کارمند با اعتقاد کارش را انجام میده کجای فرهنگ ما ان چیزی است که شهدا می خواستند کجای به کار گیری جوانان بر اساس عدالت و شایستگی است کدام استاندار از جایگاهش برای منافه خود و خانواده اش استفاده نمی کند کدام کارمند با ایثار کارش را انمجام میده و خیلی از کدام های دیگه
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۳
۶
۴
ای بابا حسن آقا خودش بدش نمی اد از این حرفها زده بشه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۳
۶
۸
انانکه ملت را نا امید و دشمنان را امیدوار می کنند یاران شیطان هستند چرا باید سایتی که وابسته به بیت حضرت امام است عاملی برای ناامید کردن مردم باشد .
پاسخ
بیسیم چی حاج همت
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۳
۹
۵
نواده روح الله، سید حسن نصرالله.
پاسخ
abbas
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۳
۷
۷
البته اسلام و جمهوری که این آقایان میخواهند اصلا ازش خبری نیست وانشاالله نخواهد بود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۳
۶
۶
ممنون از اینکه تیتر سایت جماران را بازنشر کردید . واقعا انقلابی بی نظیر را به کجا رساندیم ! فریاد آزادی را استحاله نکنیم به مسابقه چاپلوسی . از مردم ولی نعمتان ما هستند استحاله نشویم به اینکه مردم لیاقت ما را ندارند !!
پاسخ
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۳
۰
۱
هر دم از این باغ بری می رسد تازهع تر از تازه تری می رسد
ای اقا حرمت امامزاده را متولیش باید نگهدارد شما با این حرف ها و اشراقی ها با ان حرف ان چیزی که امام ایجاد کرده در حال ویرانی ان هستید اگر راست می گوئید برای سلامت این یادگار امام که این انقلاب و نظام هست چرا قانون رسیدگی به اموال مسئولین تصویب نمی شود که نقش مهمی در الگو ساز دارد چرا فریاد نمی زنید که این همه اشرافی گری و زندگی پر زرق برق و رانت و....مسئولین برای چیست اینها را فریاد بزنید و کسانی کهدر این زمینه کوتاهی می کنند با انان وارد مبارزه شوید
پاسخ
فدایی سید علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۳
۰
۱
اینا منظورشون همون آقای حسن آقا بوده با شما نیست ناراحت نشید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها