يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۹۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۰۱ دی ۱۳۹۳
مايکل فلپس، شناگر نام آشناي آمريکايي و پرافتخارترين ورزشکار بازي‌هاي المپيک به دليل رانندگي در حالت مستي بازداشت و سپس به 18 ماه آزادي مشروط محکوم شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، ميزان الکل موجود در خون فلپس 2 برابر حد مجاز بوده است. اين اولين‌بار نيست که فلپس در چنين حالتي دستگير و جريمه مي‌شود. به گزارش رويترز، وي علاوه بر اين به يک سال حبس تعليقي هم محکوم شده است. فلپس که 18 مدال طلاي المپيک را در کارنامه دارد جمعه شب در حالي که با سرعت زياد در حال رانندگي بود، توسط پليس متوقف شد. اين شناگر مشهور بعد از بازداشت توسط پليس شرايط سخت چند ماه اخير خود را عامل ارتکاب اين جرم دانست و گفت: «در 3 ماه گذشته سخت‌ترين لحظات عمرم را سپري و تجربه‌هاي بزرگي کسب کردم.» فلپس 29 ساله که بايد مبلغ يک هزار دلار را هم به عنوان جريمه نقدي پرداخت کند، در سال 2004 نيز به دليل رانندگي در حال مستي بازداشت شده بود. وي با وجود اين‌که براي کسب سهميه المپيک 2016 تلاش مي‌کند، اکنون از سوي فدراسيون شناي آمريکا نيز 6 ماه محروم شده است و نمي‌تواند در مسابقات قهرماني 2015 جهان در روسيه شرکت کند.

منبع: خراسان ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها