يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۹۸۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۰۱ دی ۱۳۹۳
سخنگوی قرارگاه پدافند هوایی در رزمایش ارتش گفت: طی روز گذشته و امروز در چند نوبت اخطارهایی به فعالیت هواپیماهای شناسایی نیروهای فرامنطقه‌ای در نزدیک اف آی آر مرزهای کشور داده شده است که تعدادی از این هواپیماها از نوع U2 بوده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امیر شهرام سخنگوی قرارگاه پدافند هوایی در رزمایش مشترک محمد رسول الله اعلام کرد: بخشی از تجهیزات، سلاح ها و سامانه های موشکی و راداری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) متشکل از استعدادهای پدافندی نیروهای مسلح در منطقه رزمایش گسترش یافته و آماده اجرای مأموریت هستند.
 
وی افزود: طی روز گذشته و امروز در چند نوبت اخطارهایی به فعالیت هواپیماهای شناسایی نیروهای فرامنطقه‌ای در نزدیک اف آی آر مرزهای کشور داده شده است که تعدادی از این هواپیماها از نوع U2  بوده‌اند.
 
رزمایش مشترک محمد رسول الله با حضور نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش ازچهارم تا دهم دی ماه برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها