يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۹۹۳
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۰۱ دی ۱۳۹۳

به گزارش 598،دیگو سیمئونه پیش از دیدار امشب تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته شانزدهم رقابت‌های لالیگا در خصوص بازیکنان غایب تیمش برای این مسابقه اظهار داشت: می‌دانیم که کوکه چه کمکی به تیم می‌کند و ماندزوکیچ را در این بازی کم داریم. هر دو برای ما بسیار مهم هستند. تلاش می‌کنیم که از سائول و گریزمان برای پر کردن جای خالی این دو بازیکن استفاده کنیم. آنها برای تیم و حفظ شکل تیم مهم هستند. انتخاب‌های زیادی داریم. گریزمان می‌تواند در سیستم 4-4-2 به عنوان مهاجم نوک بازی کند و رائول گارسیا و سائول در دو طرف زمین حضور داشته باشند. باید ببینیم چطور شروع می‌کنیم و کارها چه طور پیش می‌رود و سیستم 4-3-3 را بررسی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سخت است که همه بازیکنان را همان قدر که می‌خواهند به زمین فرستاد. سائول حتی روی نیمکت هم نبوده است. این یک فرصت برای او است و تجربه خوبی برای این بازیکن جوان خواهد بود. او مقابل رئال، یوونتوس و فردا در بیلبائو بازی خواهد کرد. امیدوارم که گریزمان بتواند از تمام سرعتش استفاده کند. ویژگی‌های مسابقه طوری است که با این شیوه شروع کردن بازی هماهنگی بیشتری دارد.

سرمربی اتلتیکومادرید خاطرنشان کرد: فصل گذشته و این فصل فوق‌العاده بوده‌ایم و موفقیت بزرگی برای اتلتیکومادرید به شمار می‌روند. خوشحالم که توانستیم این فصل را به این صورت پشت سر بگذاریم و برای اتفاقات پیش رو قدرت و انرژی بگیریم.

وی اضافه کرد: امشب مثل همیشه بازی مهمی در پیش داریم. تیم می‌داند که باید رویکرد درستی داشته باشد و با حریفی رقابت کند که سرعت بالایی دارد. امیدواریم که مسابقه خوبی برای ما باشد. می‌توانیم در پایان فصل پیشرفت کنیم؛ آسان نیست اما می‌توانیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها