يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۰۰۰۴
زمان انتشار: ۲۳:۰۴     ۰۱ دی ۱۳۹۳

به گزارش 598،یواخیم لو که تیم ملی فوتبال آلمان را در تابستانی که گذشت به قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل رساند از سوی نشریه ورزشی «کیکر» آلمان به عنوان مرد سال فوتبال این کشور معرفی شد. وی برای رسیدن به این عنوان باستین شواین‌اشتایگر، کاپیتان جدید ژرمن‌ها و مانوئل نویر، سنگربان ملی‌پوش بایرن مونیخ  را کنار زد.

یوپ هاینکس، سرمربی پیشین باواریایی‌ها با تمجید از سرمربی مانشافت به نشریه آلمانی کیکر گفت: یواخیم لو گزینه مناسبی برای سرمربیگری تیم ملی آلمان است و شایسته کسب عنوان مرد سال فوتبال آلمان. او دستاوردهای بزرگی با این تیم داشته و بازیکنان تیمش هم در طول جام جهانی پیشرفت قابل‌توجهی داشتند.

این دومین باری است که یواخیم لو از سوی نشریه کیکر به عنوان مرد سال فوتبال آلمان انتخاب می‌شود. وی پیش از این در سال 2011 به کسب این عنوان مفتخر شده بود.

یواخیم لو در مصاحبه‌ای که با این نشریه آلمانی داشته و قرار است فردا (دوشنبه) منتشر شود در خصوص علاقه‌اش به مربیگری در یک تیم باشگاهی گفت: بله، این امکان وجود دارد و احتمال وقوع آن خیلی زیاد است. البته که دوست دارم هدایت یک تیم باشگاهی را بر عهده بگیرم، چرا که نه؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها