أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۰۶۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۰۴ دی ۱۳۹۳
گروهک تروریستی داعش در ادامه افراطی گری های خود، پوشش نقاب را به تمامی دختران و زنان موصل تحمیل کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، گروهک تروریستی داعش در ادامه افراطی گری های خود، پوشش نقاب را به تمامی دختران و زنان موصل تحمیل کرده است. این مسئله باعث شده تا زنان شاغل در کادرهای پزشکی و پرستاری بیمارستان ها و مراکز درمانی شهر موصل به اعتراضات گسترده ای علیه این مسئله روآورند.

   بر پایه این گزارش، داعش به کلیه زنانی که به عنوان پزشک و پرستار در بیمارستان ها و مراکز درمانی موصل مشغول هستند، هشدار داد که نپوشیدن نقاب مجازات سختی را در پی خواهد داشت. این گروهک تروریستی پوشیدن نقاب را حتی در اتاق عمل به زنانی که در کادر پزشکی و پرستاری مشغول کار هستند، تحمیل کرده است. پزشکان زن پوشش نقاب را هنگام انجام عمل جراحی بسیار دست و پاگیر توصیف می کنند تا حدی که از انجام برخی عمل ها حساس خودداری می کنند. با ادامه این اوضاع، پزشکان زن در مراکز درمانی و بیمارستان ها به شدت علیه این مسئله معترض شده اند؛ طوری که ادامه این وضع به تنش ها و درگیری لفظی با نیروهای داعشی منتهی شده است.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها