أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۸۰۷۸۰
زمان انتشار: ۱۶:۵۶     ۰۵ دی ۱۳۹۳
سال 88 یادآور مشکلات و مصائب سیاسی زیادی است که زخم عمیقی بر پیکره انقلاب برجای گذاشت درمیان فتنه گران و جاسوسان زنانی نیز بودند که ایفاگرنقش های مخوفی بودند، یکی از این زنان کلوتیلدریس فرانسوی، جاسوسی است که بعداز فعالیت های بسیار سیاسی آزاد شده و به عنوان یک قهرمان وارد کشورش شد.

به گزارش پایگاه 598 ، فتنه 88 هیچگاه از خاطر مردم ایران محو نشده و همچنان یادآور خاطرات تلخی است که دشمنان قسم خورده انقلاب بانی آن بوده و هستند.

 

سال 88 باردار حوادث سیاسی زیادی بود که گاهی تلخ و گاهی افتخار آمیز بود به طور مثال حماسه 9دی که نشان از غیرت مردم و در صحنه بودن آنان داشته و مهر تائیدی بر مبارزه توامان مردم در مقابل رخنه گران است.

 

حامیان فتنه که سالهاست در صدد ضربه زدن به انقلاب بوده و هستند هیچگاه از تربیت جاسوسانی که اوضاع سیاسی کشور را تحت الشعاع قرار دهند فروگذار نکرده اند این درحالی است که نقش جاسوسان کشورهای حامی فتنه در طول این سالها انکارناپذیر بوده و همواره یادآور دشمنی دیرینه آنان است.

 

وفور دادگاه های سیاسی سال 88 مبرهن نشان از تلاش سرسختانه کسانی است که آزادانه در کشور به کسب اطلاعات اجتماعی مردم پرداخته و برنامه ریزی های سیاسی خودرا با روسای خود در میان می گذاشتند.

 

یکی از این افراد کلوتیلد ریس فرانسوی است که با گذاشتن تنها یک وثیقه آزاد شده و با استقبال رئیس جمهور کشور خود مواجه شده و تقریبا قهرمان ملی کشور خود شد.

 

کلوتیلدریس که فوق لیسانس روابط بین الملل بوده و ماه ها در دانشگاه صنعتی اصفهان به تدریس زبان فرانسه پرداخته است، هیچگاه از تحقیقات خود در زمینه روابط اجتماعی ایران دست نکشیده و به طور مرتب به مبادله اطلاعات با مقامات مافوق خود می پرداخته است.

 

وی بعداز شروع اعتشاشات با دردست داشتن دوربین به تهران سفر کرده و با شرکت در تظاهرات  به عکاسی و فیلمبرداری و تهیه گزارش از تظاهرات و ارسال آن به کشورفرانسه اقدام نموده است اما در نهایت هنگام مراجعه به کشور خود با ممانعت ماموران مواجه شده و به عنوان جاسوس به دادگاه انقلاب معرفی می شود.

 

کلوتیلد ریس که از طرف کشور خود مبری از هرگونه اتهامی معرفی می شود به آشکار به سرقت اطلاعات اجتماعی کشور مبادرت کرده و با همکاری در برنامه ریزی های سیاسی ایام خاص آن دوران کمک شایانی به دشمنان انقلاب نموده است اما در کمال تعجب با یک وثیقه آزاد شده و در سفارت فرانسه اقامت می کند.

 

سوالی که پیش می آید این است که چگونه فردی 24 ساله و تحصیل کرده روابط بین الملل که به خوبی به زبان فارسی مسلط است بدون هیچ سوءظنی به راحتی در یکی از بهترین دانشگاه های کشور تدریس می کند؟ براستی فیلتر هایی که برای تعیین صلاحیت علمی و سیاسی اساتید دانشگاه استفاده می شود مناسب است؟

 

در نهایت با رای دادگاه ایران کلوتیدریس آزاد شده و به کشور خود باز می گردد اما به طرزی کاملا غیرعادی مورد استقبال قرار می گیرد.

 

نکته جالب توجه این است که سارکوزی رئیس جمهور وقت شخصا به استقبال یک محقق ساده که چندماهی را در کشوری دیگر به سر می برد رفته و اذعان می کند که وی جاسوس نبوده و یک فرد عادی است!

 

باکمی تامل به سادگی می توان دریافت که یک فرد عادی نمی تواند هوش سیاسی عمیقی داشته و به ارسال اطلاعات سیاسی یک کشور بدون داشتن انگیزه های تهاجمی بپردازد چراکه چنین اقداماتی نیاز به جسارت زیادی داشته و از عهده یک فرد عادی برنمی آید.

 

کلوتیدریس که چندماهی را در بخش تحقیقاتی سازمان انرژی اتمی فرانسه کارکرده و در مورد روابط سیاسی ایران تحقیقاتی را انجام داده است. وی به طور مکرر در همایش های اجتماعی و سیاسی ایران شرکت کرده و تمام انرژی خودرا به کسب اطلاعاتی در مورد ایران به کار بسته است، بنابراین چگونه می توان وی را یک فرد عادی که تنها به قصد تدریس زبان فرانسه به ایران آمده است درنظر گرفت؟!

 

این درحالی است که فتنه 88 با تمام وقایع تلخی که به همراه داشت باعث بیدار شدن هوش سیاسی مردم شده و رخنه دوباره مفسدانی که افراد خودفروخته زیادی را اجیر خود کرده اند را سخت تر از قبل نموده است.

 

این درحالی است که کشور به طور مداوم در جریان نوسانات سیاسی تزریق شده توسط دشمنان انقلاب قرار دارد و مردم کشور همواره در خط مقدم جبهه ای قدم می زنند که روزی با خون هزاران جوان جان برکف بدست آمده است و نباید اجازه نفوذ عوامل دست نشانده ای که از هرعنوانی برای نفوذ به جامعه ما استفاده می کنند بدهیم.

 

جاسوسانی که در فتنه 88 فعالیت های کثیف سیاسی کردند اگرچه درکمین نشسته اند تا دوباره حوادثی را به بار آورند اما مردم بیدارتراز گذشته به آنان فرصت نفوذ نخواهند داد.

 

 

منبع: زنان قم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
رضاامیری فارسانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۳
۱
۰
بنام خدا
وقاتلوهم حتی لاتکون فتنه.
فتنه 88گرچه ضرباتی به پیکره نظام مقدس اسلامی واردنمودودرانظاربیگانگان ورسانه های دشمن انعکاس بدی داشت امامردم ولایت مداروعاشق شهادت در9دی به جهان ثابت کردندکه هنوزعطروبوی شهادت درفضای این سرزمین حاکم است واین ضربه به پیکرنظام بودکه باشهادت طلبی ترمیم شدواین ضربه تبدیل به ضرباتی سهمگین به آنانی شدکه سران فتنه بودندوبایدبه عرض مبارک افرادی که باسرمایه های همین نظام زندگی کردندسرمایه اندوزی نمودندونهایتاماری در آستین نظام وارزشهای آن وقداست شهدابودندرسانیدکه این مردم بیدارترازآنندکه یکباردیگرفریب قرآن سرنیزه رابخورندواین شمابودیدکه برای همیشه چهره بی شرمتان سیاه شدوبرای دوستانی که بدون درنظرگرفتن آبروی نظام براساس احساسات واهی ازمسیرولایت دورشده اندونسیم ایام آنهارابه اقشارسرمایه دارمبدل نموده وبجزمادیات چیزی رانمی بینندبایدبگویم که شماازسابقون بوده ایدنبایدبخاطراندکی تغیراینهمه بیرحمانه اصول شهدارازیرسئوال ببریدوتادورنشده برگردیدومسیرتان راپیداکنیدمن بعنوان یک فرزندایثارگرکه هم پاوهمرزم شمابوده ام احساس حقارت میکنم که چرابه این زودی ازاصول شهداوامام فاصله گرفتید.شمارابه روزهائیکه بابهترین بندگان خدادربهترین مکان های زمینی بنام جبهه بوده ایدجلب میکنم ومیگوئیم تاهمه مسیرهامسدودنشده برگردیدوازخدای شهدا طلب رحمت کنیدوتحت فرمان رهبرمعظم که براستی یادگارارزشهااست باشیدکه خداباتوبه کنندگان است وآنان رادوست داردالتماس دعا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۳
۰
۰
کواکبیان و استفاده از آنتن زنده برای رفع حصر سران فتنه

http://mostazafin.tv/latest-video/video/3980
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها