أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۰۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۴ آذر ۱۳۹۰
اهره- شورای عالی نظامی حاكم مصر با صدور بیانیه ای، مراتب تاسف و عذرخواهی شدید خود را در مورد حوادث اخیر میدان التحریر كه منجر به كشته شدن تعدادی از مردم این كشور شد، اعلام كرد.

به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از خبرگزاري ايرنا شواری نظامی مصر با تسلیت به خانواده شهدا در سراسر این كشور،بر پایبندی خود به تحقیق فوری و قاطع برای محاكمه عوامل این حوادث تاكید كرده و متعهد شد كه با استفاده از صندوق حمایت از خانواده شهدا و مجروحان، از خانواده شهدای اخیر در میدان التحریر به طور كامل حمایت خواهد كرد.

این شورا همچنین از افتتاح بیمارستان نظامی در میدان التحریر به منظور ارائه خدمات پزشكی به حاضران در این محل خبر داده و تاكید كرد كه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تكرار چنین حوادثی به كار خواهد گرفت.

این در حالی است كه تحصن صدها مصری در میدان التحریر در قاهره و نیز درگیری های پراكنده بین تظاهركنندگان و نیروهای پلیس در نزدیكی وزارت كشور مصر ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها