يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۱۱۸۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۶     ۰۶ دی ۱۳۹۳
در حال حاضر قیمت برخی خودروها نظیر تندر ۹۰، سراتو به دلیل عرضه کم این محصولات در بازار و نیز مشخص نبودن قیمت آنها و مشکلات خودروسازان با شورای رقابت بالاست
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای خودرو ؛ عضو اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با  ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر قیمت برخی از خودروها نظیر تندر ۹۰، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، سراتو و دنا به دلیل عرضه کم این محصولات در بازار و نیز مشخص نبودن قیمت آنها و مشکلات خودروسازان با شورای رقابت بالاست.

وی با بیان اینکه بازار سیاه ۲۰۶ تیپ ۲ داغ است گفت: این محصول تولید نمی شود و در بازار نیست و قیمت آن تا ۳۶ میلیون تومان هم رسیده است.

مؤتمنی افزود:همچنین قیمت تندر ۹۰ ایران خودرو تا ۴۲.۵ میلیون تومان و بهای تندر ۹۰ پارس خودرو به دلیل عرضه محدودتر به ۴۴ میلیون تومان هم رسیده است.

وی تصریح کرد: مردم در حال حاضر سراتوی با آپشن های ساده را ۳ ماهه ۹۰ میلیون تومان ثبت نام کرده اند این در حالی است که این خودرو ۱۰ میلیون تومان گرانتر از بهای اصلی آن است و به این قیمت نمی ارزد و خریداری هم در بازار ندارد.

وی در ادامه بهای سایر خودروها را به شرح ذیل اعلام کرد؛

قیمت سمند SE دو ایربگ ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سمند LX تک ایربگ ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سمند EF7 دو ایربگ ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ SLX 29 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پژو پارس LX 39 میلیون تومان، پژو پارس LX داشبورد جدید ۴۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به قیمت ۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار وی ۸ به قیمت ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

همچنین رنو تندر ای ۲ به قیمت ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رنو تندراتوماتیک ۵۵ میلیون تومان،سایپا ۱۵۱ ای ایکس ۱۷ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با بهای ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا ای ایکس ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، تیبا اس ایکس ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و تیبا ۲ هاچ بک ۲۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها