أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۸۱۱۹۸
زمان انتشار: ۰۱:۵۴     ۰۷ دی ۱۳۹۳
علیزاده طباطبایی:
وکیل مهدی هاشمی انتشار کیفرخواست دادگاه از سوی یک هفته‌نامه را غیرقانونی عنوان کرد و گفت:‌ در هر صورت چون این هفته‌نامه اقدام به انتشار کیفرخواست کرده ما هم این اجازه را داریم که نسبت به ادعاهای مطرح‌شده پاسخ دهیم.
به گزارش پایگاه 598، محمود علیزاده طباطبایی پیش از ورود به دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دو یا سه جلسه دیگر دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی به پایان می‌رسد، گفت: من به مهدی توصیه کردم که در جمع خبرنگاران حاضر شود، البته شاید خودش مصلحت نداند.
 
وی با اشاره به انتشار کیفرخواست دادگاه از سوی هفته نامه رمز عبور، گفت: اقدام این هفته‌نامه غیرقانونی بوده، اما چون کیفرخواست را منتشر کرده‌اند ما هم این اجازه را داریم که نسبت به ادعاهای مطرح شده پاسخ دهیم.
 
وکیل مهدی هاشمی با تاکید بر اینکه ما در دادگاه ثابت کردیم که تمام اتهامات علیه موکلم جعلی است، گفت: در هر صورت من آمادگی دارم که در یک میزگرد، در خبرگزاری فارس، با حضور مدعیان در خصوص اتهامات علیه مهدی توضیح دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها