أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۱۲۱۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۰۷ دی ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: سه زن سارق که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت پوشاک از فروشگاههای این شهرستان می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ «هادی احمدی» بیان داشت: در پی اعلام شکایت یکی از واحدهای صنفی فروش لباس مبنی بر سرقت تعدادی از البسه این فروشگاه، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان پیشوا قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی تصاویر دوربین مدار بسته این فروشگاه، نسبت به شناسایی چهره فرد سارق که یک زن بود، اقدام کردند.

سرهنگ احمدی اظهار کرد: با فعال سازی منابع و مخبرین، این متهم شناسایی و در کمترین زمان دستگیر و مورد بازجویی فنی و تخصصی قرار گرفت.

وی افزود: همزمان با انجام بازجویی از متهم ، چندین مورد سرقت مشابه نیز از دیگر واحدهای صنفی شهرستان گزارش شد که متهم به همدستی دو نفر دیگر در جریان سرقت از فروشگاههای شهرستان اعتراف و برهمین اساس، دو متهمه دیگر نیز طی دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمین، مقادیر زیادی لباس زنانه و بچگانه و انواع کیف های زنانه کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا تصریح کرد: سه متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها