أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۱۲۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۰۷ دی ۱۳۹۳
یک جوان فلسطینی دو پلیس اسرائیلی را در شهرک قدیمی بیت‌المقدس، با ضربات چاقو زخمی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک جوان فلسطینی دو پلیس اسرائیلی را در شهرک قدیمی بیت‌المقدس، با ضربات چاقو زخمی کرد.

یکی از این دو پلیس از ناحیه گردن و دیگری از ناحیه دست زخمی شده‌اند. پس از این حادثه، جوان مهاجم اقدام به فرار کرده است و نیروهای امنیتی اسرائیل، در حال جستجو برای یافتن او هستند.

اسرائیل بیت‌المقدس شرقی را در سال ۱۹۶۷ اشغال و آن را بخشی از خاک خود اعلام کرد؛ اقدامی که جامعه جهانی آن را نپذیرفته و اشغال این منطقه و کرانه باختری رود اردن را، اقدامی غیرقانونی از جانب رژیم صهیونیستی می‌داند.

فعالان فلسطینی فیلم ویدیویی حمله جوان فلسطینی به دو پلیس اسرائیل در منطقه باب‌الاسباط را که یکی از ورودی‌های بیت‌المقدس قدیمی است، در فضای اینترنت منتشر کرده‌اند.

لینک دانلود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها