أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۱۷۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۰۸ دی ۱۳۹۳
مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی تهران گفت: رئیس دانشگاه اعلام کرده بود که با توجه به نزدیک بودن ایام امتحانات نمی خواهیم که جو دانشگاه از این حالت آرامش در بیاید و این در حالی است که فرجه امتحانات ترم دانشجویان از هفته آینده و امتحانات از 15 دی ماه آغاز می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ میلاد طهماسبی در خصوص لغو برنامه نشست به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در دانشگاه خوارزمی گفت: در این چهار سال که من در سمت مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی فعالیت دارم تا به حال توانسته ایم کرسی آزاد اندیشی با موضوع اقتصاد مقاومتی را برگزار کنیم اما از این دست برنامه های سیاسی در این دانشگاه انجام نشده است.

وی افزود: به مناسبت سالروز حماسه 9 دی قرار بود در این دانشگاه نشستی با حضور دکتر فاطمه آلیا از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود که ما به معاونت فرهنگی دانشگاه اعلام کردیم.

مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی تهران از ممانعت معاونت فرهنگی دانشگاه در خصوص برگزاری این نشست خبر داد و گفت: معاونت فرهنگی دانشگاه که وظیفه استعلام از ریاست دانشگاه را برعهده دارد به ما ابلاغ کرد که ریاست دانشگاه با برگزاری این جلسه مخالفت کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: معاونت فرهنگی به ما این اجازه را داد که این جلسه را نه در سطح دانشگاه و فقط برای خود اعضای شورا برگزار کنیم که این هدف ما از برگزاری این جلسه را شامل نمی شود.

طهماسبی یکی از دلایل ریاست دانشگاه را نزدیک بودن ایام امتحانات برشمرد و افزود: رئیس دانشگاه اعلام کرده بود که با توجه به نزدیک بودن ایام امتحانات نمی خواهیم که جو دانشگاه از این حالت آرامش در بیاید و این در حالی است که فرجه امتحانات ترم دانشجویان از هفته آینده و امتحانات از 15 دی ماه آغاز می شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا تلاشی برای متقاعد کردن مسئولین در خصوص برگزاری این نشست کرده اید، گفت: ما نهایت تلاش خودمان را کردیم و با معاون فرهنگی صحبت کردیم و نتیجه اش تنها همین حق جلسه داخلی شد که البته برای آن حق تبلیغات هم نداریم و فقط برای اعضای شورای برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی تهران به موارد لغو برنامه های سیاسی بسیج در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: اردیبهشت امسال به مناسبت روز معلم از دکتر رحیم پور ازغدی دعوت شده بود تا به دانشگاه بیایند که این برنامه هم مجوزش خیلی دیر صادر شد که البته ما با مسئول نهاد رهبری دانشگاه هماهنگ کردیم و چون این مقام مسئول عضو شورای نظارت است و می تواند حق رای داشته باشد توانستیم از طریق نهاد مجوز بگیریم که البته این مجوز آنقدر دیر صادر شد که دکتر رحیم پور ازغدی چند دقیقه پشت درب های سالن منتظر ماند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۰۹ دی ۱۳۹۳
۰
۱
درود بر بانوی فرهیخته و آگاه خانم دکتر آلیا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۳
۰
۰
لطفا در فرصتی مناسب با خانم دکتر آلیا گفتگو کنید. با تشکر.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها