أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۱۸۰۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۰۹ دی ۱۳۹۳
طراحان فتنه فکر می‌کردند جمهوری اسلامی آخرین نفس‌های خود را تجربه می‌کند
دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: برخی مواقع آفتاب هم نمی‌تواند باعث تطهیر بعضی لکه‌ها و نجاسات شود و آن نجاسات باید حذف شوند.
به گزارش پایگاه 598، مرتضی شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، درباره حماسه غرور آفرین 9 دی اظهار داشت: فضای فتنه ۸۸ گسترده‌تر از تصورات مردم بود، در این فتنه برخی متحد شده بودند مردم را که بازوی ولایت هستند، از ولایت دور کنند.


وی افزود: اینکه سران فتنه در گذشته از یاران امام خمینی(ره) بوده‌اند، قابل قبول است اما با توجه به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه «ملاک حال فعلی افراد است»، باید رفتار فعلی این افراد ملاک قرار گیرد و اکنون راه امام از اینها جداست.


دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد تصریح کرد: فتنه ۸۸ به نحوی طراحی شده بود و دشمنان این تصور را داشتند که جمهوری اسلامی آخرین نفس‌های خود را در سال ۸۸ تجربه می‌کند و مطمئن بودند این فتنه نظام اسلامی را ساقط خواهد کرد و به تعبیر رهبری دو دهه برای این فتنه کار شده بود اما مردم با عنایات الهی و هدایت‌های ایشان به صحنه آمدند.

 

شاهمرادی ابراز داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «در ۹ دی روح حسین ابن علی (ع) در کار بود.» حرمت شکنی و جنایاتی که منافقین و ضد انقلاب برای ایجاد چالش در مسیر انقلاب انجام دادند با حضور مردم و نصرت الهی رنگ باخت و قدرت الهی تجلی پیدا کرد. ۹ دی شکوه تجلی قدرت الهی است که در شکل آمدن مردم به صحنه و میثاق با ولایت و محکوم کردن فنتنه گران خود را نشان داد.


وی ادامه داد: این بصیرت مردم بود که با وجود تفاوت در سلیقه‌ها نشان دادند وقتی پای نظام و اعتقادات‌شان در میان باشند تفاوت در سلیقه را کنار می‌گذارند و با تمام وجود وارد عرصه می‌شوند و هرکه بخواهد با این نظام و اعتقادات‌شان سر ناساز گاری داشته باشد، بر دهانش می‌زنند.


دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: اینه رهبر معظم انقلاب با گذشت پنج سال از آن روز‌ها هم‌چنان نظر به زنده نگه داشتن آن دارند باید مورد توجه قرار بگیرد و در صحبت‌های ایشان این موضوع دیده می‌شود.

 

شاهمرادی خاطرنشان کرد: چرا بعضی از آقایان می‌خواهند واقعه به این مهمی را بی‌اهمیت جلوه دهند؟ برخی مواقع آفتاب هم نمی‌تواند باعث تطهیر بعضی لکه‌ها و نجاسات شود و آن نجاسات باید حذف شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها