أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۱۸۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۹ دی ۱۳۹۳
همزمان با 9 دی روز بصیرت، پیکر شهید حمید تقوی که در شهر سامرا در عراق شهید شد، با حضور انبوه مردم در اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: پیکر این شهید روز گذشته در تهران تشییع شد و امروز از مقابله حسینیه ثار الله اهواز با حضور انبوه مردم اهواز تشییع و در گلزاری شهدای اهواز به خاک سپرده شد. این مراسم ساعت 8 صبح از مقابل حسینیه ثارالله اهواز به سمت گلزار شهدا برگزار شد.

پیش از این مراسم، حیدری مصلیحی در حسینیه ثار الله اهواز و در جمع مردم به مناسبت 9 دی روز بصیرت سخنرانی کرد و سپس مراسم تشییع این شهید آغاز شد.

سردار حمید تقوی یکی از اهالی منطقه کوت عبدالله اهواز و روستای ابودبس است که در درگیریهای منطقه بلد در استان صلاح الدین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این سردار بزرگ که وظیفه مستشاری در سامرای عراق را بر عهده داشت در درگیری با تروریستهای تکفیری داعش به شهادت رسید. شهید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس بود که پدر و برادر گرانقدر وی نیز در دوران جنگ تحمیلی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

دلاورمردیهای این مجاهد بزرگ در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله به عنوان سند استقامت و پایداری ایرانیان در صحیفه تاریخ و خاطره زمان ثبت و ماندگار است. پدر ایشان در عملیات خیبر و برادرشان در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیدند.

حمید تقوی یکی دیگر از شهدای عرب خوزستان است که در مدت اخیر در مبارزه با گروه های تروریسی تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها