أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۲۰۹۹
زمان انتشار: ۰۱:۲۴     ۱۰ دی ۱۳۹۳
وزارت امور خارجه امریکا اظهارات وکیل "امیر حکمتی" شهروند ایرانی-امریکایی مجکوم به جاسوسی در ایران را تکذیب کرد که گفته بود «دولت امریکا درخواست مبادله آقای حکمتی را داده است».
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، وزارت امور خارجه امریکا اظهارات وکیل "امیر حکمتی" شهروند ایرانی-امریکایی مجکوم به جاسوسی در ایران را تکذیب کرد که گفته بود «دولت امریکا درخواست مبادله آقای حکمتی را داده است».

 


محمود علیزاده طباطبایی، وکیل آقای حکمتی امروز سه شنبه (9دی) به بی‌بی‌سی فارسی (BBCPersian) گفت: «این درخواست از طریق دفتر حافظ منافع امریکا در تهران مطرح شده و ایران هنوز به آن پاسخ نداده است.»

 


با این حال دقایقی پیش وب سایت "بی بی سی فارسی" ضمن اعلام تکذیب این خبر توسط مقامات امریکایی نوشت: «اما "ماری هرف" سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: چنین امری واقعیت ندارد و دولت امریکا خواستار آزادی فوری آقای حکمتی و دو شهروند دیگر امریکایی است که در ایران در بازداشت هستند (سعید عابدینی و جیسون رضائیان).»

 


گفتنی است که وکیل امیر حکمتی امروز در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم هم که از او پرسیده آمریکا به دنبال مبادله آقای حکمتی با چه فرد یا افرادی است، گفته بود: «فعلاً مصلحت نیست نامی از طرف مقابل اعلام شود و اگر قوه قضاییه صلاح بداند، این موضوع را اعلام می‌کند.»

 


علیزاده طباطبایی به خبرگزاری ایسنا گفته بود که امریکا در درخواست خود اسم "افراد" مورد نظر برای مبادله با امیر حکمتی را بیان کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها