أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۲۴۴۰
زمان انتشار: ۰۱:۲۱     ۱۱ دی ۱۳۹۳
حجت‌الاسلام حمید رسایی به مناسبت روز تاریخی 9 دی در صحن علنی مجلس سخنرانی کرد.

لینک دانلود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۳
۰
۱
به مجلسیان تبریک وبه جناب آقای رساوی تسلیت وبرای خود مان تأسف که جای مهم بیا نات ایشانر حذف کردند
پاسخ
مانی کیانی
United Kingdom
۱۲:۴۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۳
۲
۱
کاملآ با آنچه آقای رسایی کفته موافقم. پروردگار را شُکر باید کفت که دولتمردان و مسولین متعهد به انقلاب کبیر اسلامی و کشورمان بیدارند و دست دوشمنان انقلاب ملت مقاوم ایران را خوانده اند.
دشمنان انقلاب که توطتهً هایشان در ۳۵ ساله گذشته با مقاومت ملت بزرگ ایران شکست خورده، امروز بار دیگر چون کذشته امیدشان را به خودفروشان قدرت دوست و مال و جاه پرستان داخلی معطوف کرده اند.
ما بخوبی میدانیم که سران واقعی فتنه آن کسانی هستند که از پشت پرده امثال موسویها و کروبیهای را حمایت میکنند برای بقدرت رسیدن خود. مانند آنکسی که در سالهای اول انقلاب دخترش را بسر خاک شاه سابق اعزام کرد که پیامی بود از خط مشی سیاسی او و همدستانش به استکبار حهانی، عملکرد پسرشان را هم که حجت الاسلام رسایی در سخنرانی علنی خود در مجلس توضیح دادنند.
سران واقعی فتنه اگرچه در توطئه سال ۸۸ با بیداری ملت ایران شکست خوردند ولی متاًسفانه هنوز از اهداف خیانتکارانه خود دست برنداشته اند و امروز با دست داشتن در مراکز قدرت در پی آن هستند که هدفی را که در سال ۲۰۰۳ میلادی در مذاکرات هسته ای ایران و غرب به آن نرسیدن بار دیگر دنبال کنند و ایران و انقلابش را دو دستی تقدیم استکبار جهانی بفرمایند!
امروز بار دیگر استکبار جهانی در پی آنست که آنچه را که نتوانسته با توطئه های متعدد خود بدست آورد در مذاکرات هسته ای فعلی با کمک عوامل داخلی متمایل بخود بچنگ آورد.
لذا در این مقطع حساس و تاریخی کشورمان، ایران عزیز، همگی باید هوشیارانه از انقلاب و خون شهیدان و دستاوردهای آن آکاهانه دفاع کنیم و اجازه ندهیم که خدای نکرده بار دیگر حادثهً شومی مانند کوتادی امریکایی/انگلسی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بطریقی دیگر در کشورمان تکرار شود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها