أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۲۶۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۱۱ دی ۱۳۹۳

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره اظهارات علی نظری جویباری، معاون ورزشی استقلال اظهار داشت:

این فرد صلاحیت اظهارنظر در مورد مرا ندارد و اصلاً کسی نیست که بخواهد حرف بزند. در جلسه‌ای که برای فسخ قرارداد به باشگاه استقلال رفته بودم به نظری جویباری اجازه ندادم در جلسه حضور داشته باشد.

وی در مورد اینکه نظری گفته پیش خود قاضی برای پیوستنش به تیم‌های دیگر تماس گرفته است، عنوان کرد: مگر او (نظری جویباری) دلال است که برای من با تیم‌های دیگر تماس گرفته است؟

مهاجم پیشین استقلال با اشاره به وعده‌های نظری جویباری تصریح کرد: از روز اول می‌دانستم که این آقا در استقلال هیچ‌کاره است و این موضوع را در جلساتی که داشتیم، متوجه شدم. این آقا تا روز آخر به من دروغ می‌گفت. نظری جویباری نه تنها به من، بلکه به همه اعضای هیئت مدیره، بازیکنان و به خصوص ملی‌پوشان وعده‌های دروغ داد. وعده‌های دروغ او باعث شد که ملی‌پوشان نتوانند کاری کنند.

قاضی در مورد اینکه نظری جویباری گفته قاضی 900 میلیون تومان گرفت ولی تنها سه گل برای استقلال زد، گفت: آقای نظری جویباری! من مثل شما نیستم که دنبال منافع شخصی‌ام در استقلال باشم و بدان که تیمم را دوست دارم. من در بیشتر بازی‌های فصل گذشته و حتی امسال در پست غیرتخصصی‌ام بازی کردم و حتی در دفاع وسط نیز انجام وظیفه کردم.

وی ادامه داد: نظری می‌داند که مدیران پرسپولیس که قصد داشتند مرا نابود کنند، اکنون چه جایگاهی دارند، ضمن اینکه من در مورد مدیرانی صحبت می‌کنم که دروغ می‌گویند. جایگاه تو را همه می‌دانند و با وجود افراد بزرگی که در هیئت مدیره استقلال هستند و سالم کار می‌کنند، فرد کوچک و دروغگویی هستی.

مهاجم پیشین استقلال گفت: هواداران بدانند که من از هیچ تلاشی برای موفقیت استقلال دریغ نکردم و برای این تلاش افتخار هم می‌کنم اما بدانید که این آقا (نظری) به خاطر منافع شخصی‌اش حاضر است تیم نتیجه نگیرد. نظری جویباری از اسم استقلال برای شرکت خودش خرج می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها