أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۳۵۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۵ دی ۱۳۹۳
جمعی از فیلمسازان مطرح در نامه‌ای با سربرگ خانه سینما طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، خواستار توجه جدی مسئولین به سینمای دفاع مقدس و مساعدت به خانواده‌های جان باختگان حادثه "معراجی ها" شدند
جمعی از فیلمسازان مطرح در نامه‌ای با سربرگ خانه سینما طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، خواستار توجه جدی مسئولین به سینمای دفاع مقدس و مساعدت به خانواده‌های جان باختگان حادثه "معراجی ها" شدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «نسیم»، این نامه بخاطر عدم رسیدگی به خانواده‌های جان باختگان حادثه "معراجی ها" توسط مسئولین و همچنین وضعیت نامناسب شهرک دفاع مقدس و نبود امکانات آن نوشته شده است.

ابراهیم حاتمی کیا، رضا میرکریمی، احمدرضا درویش، کمال تبریزی، پرویز پرستویی، بهروز افخمی، مجید مجیدی و مسعود ده نمکی از جمله امضاکنندگان این نامه هستند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها