يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۳۶۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۵ دی ۱۳۹۳
«علیرضا سلیمانی‌زاده» با حکم معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما مدیر شبکه تلویزیونی و رادیویی «سحر» شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، با حکم «محمد اخگری»، «علیرضا سلیمانی‌زاده» به سمت مدیریت شبکه جهانی سحر منصوب شد. بنا بر این گزارش، سلیمانی‌زاده پیش از این مدیرکل خبر شبکه جام جم، مدیر گروه سیاسی شبکه سه و مدیر دفتر شبکه پرس تی وی در تهران بوده است.
مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم شبکه سحر روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

پیش از این «مهدی مجتهد» مدیریت شبکه جهانی سحر را برعهده داشت که با پذیرفتن سمت معاونت برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان صداوسیما، جای خود را به سلیمانی‌زاده داد.
همچنین بنا بر مصوبه جدید اخگری شبکه جهانی سحر به شبکه تلویزیونی و رادیویی سحر تغییر نام داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها