يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۳۶۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۵ دی ۱۳۹۳
همسر شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، اصرار وی مبنی بر ادامه روند مسالمت آمیز اعتراضات در این کشور را مورد تاکید قرار داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، "عَلیاء رضی" همسر شیخ علی سلمان که از هفته پیش در بازداشت نیروهای امنیتی بحرین به سر می برد، در صفحه خود در تویتر خطاب به مردم انقلابی بحرین نوشت: شیخ سلمان به همه شما سلام می رساند و همه را به شکیبایی و صبر و ادامه روند مسالمت آمیز اعتراضات سفارش می کند و تاکید دارد که مبادا خشم و غضب، شما را از اقدامات مسالمت آمیز دور کند؛ چرا که تنها راه پیروزی همین است.

وی در ادامه می افزاید: شیخ سلمان تاکید دارند که تصمیم فردا (امروز) دادستانی هر چه باشد، شما روند مسالمت آمیز پیگیری مطالباتِ برحقِ خود را ادامه دهید، که اگر علی سلمان هم از میان برود، همه مردم "علی سلمان" هستند.

یادآور می شود، پیش از این هادی الموسوی، مسؤول امور آزادی ها و حقوق بشر در جمعیت اسلامی الوفاق بحرین، اعلام کرده بود که شیخ علی سلمان همچنان در بازداشت است و دادستانی کل قرار است دوشنبه درباره آزادی یا تمدید بازداشت وی تصمیم بگیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها