أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۳۷۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۵ دی ۱۳۹۳
دبیر اکران دانشجویی جشنواره عمار در دانشگاه شهید بهشتی گفت: جشنواره عمار طغیانی بر فیلم‌های جشنواره‌ای و تجاری است و فیلم‌های آن از دغدغه‌های مردمی نشات می‌ ‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، عاطفه محب در نشست خبری افتتاحیه اکران های دانشجویی پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: متاسفانه عدم هماهنگی مسئولان دانشگاه شهید بهشتی باعث شد که این نشست در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار نشود افتخار داریم مراسم افتتاحیه دوره پنجم از جشنواره مردمی عمار را میزبانی کنیم.

 

وی افزود: من جشنواره عمار را طغیانی بر فیلم های جشنواره ای و تجاری می دانم سینمایی که وقتی می خواهد انتقادی را بیان کند معمولا در قالب سیاه نمایی این کار را انجام می دهد.

 

دبیر اکران دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه فیلم عمار از دغدغه های مردمی نشئت می گیرد گفت: قشر دانشجو هم با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه گری حق و سخن شهید بهشتی که می گوید دانشجو موذن جامعه است وظیفه خودش می داند که بیان حق را در سطح دانشگاه و اساتید داشته باشد.

 

وی با اعلام این خبر که 17 دی مراسم افتتاحیه اکران دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود گفت: هماهنگی های لازم انجام شده و مجوزها گرفته شده و مراسم افتتاحیه روز چهارشنبه 17 دی ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه به تشریح برنامه های مراسم افتتاحیه پرداخت و گفت: محوریت این برنامه سخنرانی حجت الاسلام پناهیان تحت عنوان رسانه و سینما و نقش این حوزه در جامعه می باشد. در ادامه این مراسم تجلیل از چهره های عماری وجود دارد که کرمیار، کوثری و سیار از جمله افرادی هستند که به عنوان هنرمند در جشنواره عمار فعالیت داشته و از آنها تجلیل می شود. ما می خواهیم داعیه دار حق طلبی و خودجوش بودن مردم در سطح دانشگاه ها باشیم.

 

وی در پایان به مشکلات انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی سال 91 توسط هیئت نظارت دانشگاه به تصویب رسید متاسفانه اتفاقی که شاهد آن بودیم این بود که در اردیبهشت سال جاری یکسری اتفاقات غیرقانونی در دانشگاه افتاد که انتخابات انجمن اسلامی در تعدادی از دانشکده های شهید بهشتی به انضمام مجموعه عباس پور به صورت قانونی انجام نشد و دانشگاه کاملا در این قضیه دخالت داشت در صورتی که باید توسط خود انجمن این انتخابات انجام می شد مدارک و اسنادی وجود دارد که این دخالت مستقیم را نشان می دهد و بر این اساس فقط در دانشکده هایی که سال های قبل انتخابات برگزار شده بود انتخابات انجمن اسلامی برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ابراهیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۳
۰
۰
خبرگزاری مهر:
شبکه خبری زمان به جمع رسانه‌های مجازی فارسی پیوست
http://mehrnews.com/news/2456221/
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها