أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۴۱۶۰
زمان انتشار: ۲۳:۵۸     ۱۶ دی ۱۳۹۳
خطیب جمعه مشهد با اشاره به مشکلات تبلیغاتی رسانه ملی گفت: در مسائل تبلیغاتی به خصوص صداوسیما مشکلات زیادی وجود دارد و از این حیث صداوسیما در تبلیغات خود رفاه‌طلبی،‌ افراط و ناهنجاری‌های ارزشی را نشان می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌‌الهدی ظهر امروز در دیدار با اعضای نهضت مردمی پوستر انقلاب اسلامی اظهار کرد: مسائل هنری باید به تشکلات مردمی وصل باشد. با این نگاه فضای هنر یک فضایی است که جنبه‌های تجسمی زیادی در آن دارد.

خطیب جمعه مشهد افزود: افراد متدین در فضای هنر پیدا می‌شوند لذا همین که توانسته‌اید نیروهای متدین و متخصص را جمع کنید خود این موضوع به تنهایی ارزش بالایی در عرصه هنری دارد.

وی ادامه داد: مسئله‌ای که امروز مطرح است این است که بازار کار را در دست بگیرید و این مبنای کار نباید به هم بخورد، با این نگاه این جمع یک ماهیتی برای امام زمان (عج) دارد و آن چیزی که مهم است این است که با فعالیت‌های این چنینی در قالب ارزشی و معنوی بازار کار را تصاحب کنید، همچنین باید گفت اگر این مهم صورت بگیرد هم در جهت ارائه برنامه‌های خود و هم در جهت زیربنای کارتان موفق خواهید شد.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: عرصه گرافیک یک عرصه نابی است که امروز فضای کشور را در بر گرفته است، با این حال باید بازار کار را تصرف کنید که ایده‌های ارزشی شما در آن دیده شود لذا پیشنهاد من این است که در متن ارائه فعالیت‌های خود نیروهایی جمع‌آوری کنید که قدرت بازاریابی داشته باشند.

خطیب جمعه مشهد با اشاره به مشکلات تبلیغاتی رسانه ملی در کشور تأکید کرد: در مسائل تبلیغاتی به خصوص صداوسیما مشکلات زیادی وجود دارد و از این حیث صداوسیما در تبلیغات خود رفاه‌طلبی،‌ افراط و ناهنجاری‌های ارزشی را نشان می‌دهد و این خود به تنهایی معلوم است که این کار توسط گروهی لائیک و ضدارزشی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های این چنینی که مباحث تبلیغاتی را در بر می‌گیرد باید از نگاه آرمانی به آن ورود پیدا کرد و آن را تأمین کرد لذا خیلی از کارها و اقدامات در مملکت ما با شارلاتان‌بازی صورت می‌گیرد و نیروهای ارزشی ما باید اقدامات این افراد را ببینند و رصد کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:‌ در دنیای امروز و مملکت ما شما باید با این هدف مقدس این اقدامات و ابزار را با آرمان ارزشی انجام بدهید لذا نظام ما یک نظام مردم‌سالاری است و دستگاه‌های حکومت با سیاست تلفیق شده است و این بدان معنا است که جریان‌های سیاسی ما در نوسان قرار دارد.

خطیب جمعه مشهد خطاب به جمع حاضر تأکید کرد: شما فعالیت‌تان را با یک اخلاص شروع کردید و در یک مقطعی وارد عمل شدید که مردم هم پای رهبری آمدند و ایستادگی کردند و این در شرایطی بود که بسیاری از خواص کشور کنار رفتند و یک وضعیت حساسی به وجود آمده بود که در آن زمان شما وارد عمل شدید، با این حال با امکانات وسیع هنری که دارید و شرایط نوسان‌های سیاسی و توسعه کشور ممکن است در آینده بزرگ‌ترین نهاد فرهنگی کشور شوید.

وی ادامه داد: گاهی اوقات فضاهایی به وجود می‌آید که باید حواس خود را جمع کنید و این قضیه ممکن است به اخلاص شما ضربه بزند، با این حال مظهر امام زمان (عج) در عرصه حکومت یک جامعه رهبری است و اگر اخلاص باشد در تمام فعالیت‌ها و اقدامات‌تان موفق خواهید بود و دچار انحراف نمی‌شوید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها