أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۸۴۷۰۱
زمان انتشار: ۰۱:۳۳     ۱۹ دی ۱۳۹۳
تبلیغ پارس آنلاین روی بیلبورد دور زمین بازی دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید با وجود هدفمندسازی تبلیغات، چندان چیز عجیبی به نظر نمی‌رسد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در جریان پخش بازی دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید،‌تبلیغات دور زمین بازی توجه مخاطبان برنامه تلویزیونی را برانگیخت. اما با توجه به گستره عمیق تبلیغات دیجیتال، از این پس باید منتظر اقدامات بیشتری در این قالب بود.

برپایه این گزارش،‌شرکت آوی‌سی فوتبال ابتکار جدیدی برای تبلیغات دور زمین به کار برده که تبلیغات را هدفمند می‌کند و برای هر نقطه تبلیغات مرتبط را نشان می‌دهد. این نکته‌ای است که از نگاه مخاطبان تلویزیونی دور مانده است.

به نظر می‌رسد ترفند هدفمندسازی تبلیغات در بهترین حالت به اینجا می‌رسد که شرکت‌های ایرانی نیز می‌توانند برای بازی‌های مهمی نظیر آرژانتین و برزیل تبلیغات دهند و از مجری پخش تبلیغات بخواهند که آن را تنها برای منطقه خاورمیانه به نمایش درآورد.

"آوی‌سی فوتبال" در معرفی خود آورده است که یکی از معدود آژانس‌های تبلیغاتی هستیم که قادر به انجام چنین کاری بوده و می‌توانیم تبلیغات دیجیتال را جایگزین یکدیگر کنیم.

این شرکت قادر است به عنوان مثال پخش تبلیغات کنار زمین بازی بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا را برای کشورهای مختلف، به شکلی متفاوت نمایش دهد.

این شرکت روش خود را نوعی ساختارشکنی در ارائه تبلیغات دانسته که هزینه انجام تبلیغات را نیز نسبت کمپین‌ها بسیار کاهش داده و به هیچ عنوان قابل قیاس با تعرفه تبلیغات تلویزیون‌های سراسری نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها