أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۴۷۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۲     ۱۹ دی ۱۳۹۳
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه ای به رئیس دانشگاه آزاد از وی درباره علت انتشار و محتوای کتاب "هاشمی در سال ۸۸" سوالاتی را مطرح کرده و خواستار پاسخگویی شده است.
در نامه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی آمده است:

جناب آقای میرزاده؛ رئیس دانشگاه آزاد
سلام

اخیرا در معاونت فرهنگی دانشگاه و برخی واحدها کتابی تحت عنوان:"هاشمی در سال ۸۸" توزیع و ذخیره گردیده است که فارغ از محتوای کتاب که انتقادات بسیاری بر آن وارد است و نویسنده بدون توجه به منافع مردم و خسارت های فراوان جانی و مالی به آنها در سال ۸۸ ، سعی کرده است با پنهان کردن برخی مواضع آیت الله ، ایشان را از خواص پیروز در فتنه ۸۸ معرفی کند.

http://jahannews.com/images/docs/files/000400/nf00400587-3.jpg

و نکته دیگر آنکه این کتاب بین معترضین به نتایج انتخابات و فتنه گران نیز تفاوتی قائل نشده است که این موضوع اجحاف بزرگی در حق معترضان خواهد بود.
 
علی ایحال ذخیره این کتاب در انبار معاونت فرهنگی منجر به ایجاد ابهاماتی در ذهن دانشجویان شده است که بهتر است پاسخش را از جنابعالی بشنویم:

آیا برای شما که از همراهان قدیمی جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی هستید این موضوع عجیب به نظر نمی آید که حامیان و ارادتمندان جریان انحرافی و جناب مشایی (ارائه مستندات در ۳ مهر ۱۳۹۳ در سایت شفاف منتشر شد) امروز حامی پروپا قرص آیت الله هاشمی شده اند؟

http://jahannews.com/images/docs/files/000400/nf00400587-2.jpg

-آیا این افراد که روزی لیدر جریان انحرافی را اینگونه خطاب کرده اند: افتخار همكاري با جناب آقاي مشايي و دولت خدمتگزار كه از هر نظر مورد تأييد مقام معظم رهبري مدظله‌العالي است، نصيب هر فردي نمي‌شود و خدا را شاكرم كه علي‌رغم مشكلات تاكنون اين توفيق همراه بنده بوده است>>. تغییر ۱۸۰ درجه ای مواضع سیاسی داده اند یا نقطه مشترکی بین جریان انحرافی و مواضع آیت الله پیدا کرده اند؟

-باتوجه به اینکه این کتاب مستقیما مربوط به یکی از بزرگان نظام است که احتمال کاندیداتوری ایشان برای ریاست خبرگان رهبری قریب الوقوع است آیا دانشگاه آزاد سعی دارد در انتخابات آینده به نفع ایشان و یا جناح خاصی فعالیت کند؟

با توجه به قیمت ۲۰۰۰۰هزارتومانی هر کتاب آیا دانشگاه برای انتشار و یا تهیه این کتاب هزینه ای متحمل شده است؟

http://jahannews.com/images/docs/files/000400/nf00400587-1.jpg

با توجه به اینکه نصب عکس آیت الله هاشمی در دانشگاه به یک نوع اجبار تبدیل شده است برای واحدها اجباری در خصوص تهیه این کتاب وجود دارد؟

بهتر نیست معاونت فرهنگی به جای حمایت جناحی و سیاسی از اشخاص و جناح های خاص یه ماموریت اصلی خود در حوزه فرهنگ بپردازد؟

ایا میدانید در حوزه تبلیغات و رسانه دعوت بیش از حد از یک شخص نتیجه ای معکوس خواهد داشت و این اقدامات و طراحی سخنرانی های متعدد برای آیت الله نتیجه ای غیر از آنکه شما به آن میاندیشید در پی خواهد داشت؟

منتظر پاسخ این سوالات هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها