أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۴۸۰۰
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۱۹ دی ۱۳۹۳
وکیل مهدی هاشمی در مورد زمان صدور حکم نهایی گفت: معمولا ظرف یک الی دو هفته بعد از دفاع آخر ختم رسیدگی اعلام و حکم نهایی صادر می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی در خصوص آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی گفت: تا کنون ۲۶ جلسه دادگاه برای بررسی اتهامات مهدی هاشمی برگزار شده و ما دفاعیاتمان را در این جلسات ارائه دادیم.

 
وی افزود: در حال حاضر ختم رسیدگی به پرونده توسط دادگاه اعلام نشده و دادگاه تنها تنفس اعلام کرده تا به دلایل ما رسیدگی شود تا در صورت نیاز دلایل ما مورد بررسی قرار گیرد و یا اینکه آخرین دفاع گرفته شود.

 
علیزاده طباطبایی گفت: زمان اخذ آخرین دفاع بر عهده دادگاه است و دادگاه باید تحقیقاتش را تکمیل کند تا ما آخرین دفاع را ارئه دهیم.

 
وی اظهار داشت: ما دفاع آخر را آماده کرده‌ایم؛ این دفاع شامل همان دفاعیات قبلی است که به صورت مبسوط تر و کامل تر به صورت یکجا ارائه می شود.

 
وکیل مهدی هاشمی در مورد زمان صدور حکم نهایی گفت: معمولا ظرف یک الی دو هفته بعد از دفاع آخر ختم رسیدگی اعلام و حکم نهایی صادر می‌شود.

 
وی در پایان افزود: آیت الله هاشمی از روز اول تاکید داشت که همه چیز قانونی انجام شود و ما هم امیدواریم که همین طور شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها