يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۵۰۸۳
زمان انتشار: ۲۳:۴۳     ۲۰ دی ۱۳۹۳
روز سه شنبه، طي مراسمي از افتخارآفرينان جام ملت هاي 1996 تجليل شده و عابدزاده، علي دايي، استيلي، کريم باقري، نکيسا و ... در کنار هم روي سن رفته و خاطرات را زنده مي‌ کنند.
به گزارش "ورزش سه" این مراسم ویژه برنامه جام ملت های آسیاست که با محور تجلیل از کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان جام ملت های 96 و بحث و بررسی و تبادل نظر درباره نتایج این تیم انجام می‌ پذیرد.

این ویژه مراسم، با عنوان «رنسل و نسل بیداری فوتبال» برگزار می‌ شود، ناصری مسوول برگزاری مراسم ک اسامی کسانی که در این عرصه مورد تجلیل قرار می‌ گیرند را بدین شکل اعلام کرد.

مدیران فدراسیون:
داریوش مصطفوی و رضا افتخاری

کادرفنی: محمد مایلی‌کهن، مجید جهانپور، نادر فریادشیران، ولی الله صالح نیا

بازیکنان: احمدرضا عابدزاده، نیما نکیسا، هادی طباطبایی، افشین پیروانی، فرشاد فلاحت زاده، محمد خاکپور، علی اکبر استاداسدی، نعیم سعداوی، مهرداد میناوند، سیروس دین محمدی، اکبر یوسفی، حمید استیلی، کریم باقری، علیرضا منصوریان، داریوش یزدانی، مجتبی محرمی، مهدی مهدوی کیا، خداداد عزیزی، علی دایی، علی میرزااستواری و علی موسوی

* مراسم مورد اشاره در تالار اجتماعات شهرداری منطقه 9 برگزار می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها