أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۶۴۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۲۵ دی ۱۳۹۳
نشست نقد و بررسی تخصصی سریال «پرده نشین»
حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد در جلسه نقد و بررسی تخصصی سریال «پرده نشین» که چهارشنبه شب در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، ابراز کرد: این سریال کم‌نظیر که روحانیون بسیار در آن دخیل بوده‌اند، مورد تایید مردم قرار گرفته است. سرپرست مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: سریال پرده‌نشین مورد تایید و رضایتمندی بسیاری از مردم قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 ، حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد در جلسه نقد و بررسی تخصصی سریال «پرده نشین» که چهارشنبه شب در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، ابراز کرد: این سریال کم‌نظیر که روحانیون بسیار در آن دخیل بوده‌اند، مورد تایید مردم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: قصه‌ی این سریال ویژگی‌هایی در خود جای داده بود که در کمتر سریالی دیده شده است.

سرپرست مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم روحانیت را قابل اعتمادترین قشر در جوامع مختلف خواند و تصریح کرد: این اصل که در گذشته‌های دور بر آن تاکید شده، امروزه نیز پا برجاست.

وی ادامه داد: مولفه‌های این داستان برای مردم به عنوان مخاطبین روحانیت و همچنین خود روحانیت بسیار حائز اهمیت بوده است.

روستاآزاد با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در مناسبت‌های تبلیغی بیش از 9 هزار مبلغ را برای ترویج آموزه‌های اسلام به مناطق مختلف اعزام می‌کند، مطرح کرد: اینکه مردم از این افراد پذیرایی مناسبی می‌کنند، نشانه جایگاه این قشر است.

وی یادآور شد:‌ در سریال پرده‌نشین قسمتی از اعتمادی که مردم به قشر روحانیت دارند به نمایش گذاشته شده است.

روستاآزاد با تاکید بر اینکه این مجموعه مباحث دینی مختلفی را برای مردم به نمایش گذاشته است، عنوان کرد: در ارائه این مسائل دینی هیچ سستی مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه مقوله هنر ارزش‌های بسیاری را برای انتقال در خود جای داده است، خاطرنشان کرد:‌ حوزویان که دغدغه مردم را دارند به خوبی می‌توانند از این بستر استفاده کنند.

سرپرست مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: در مسیر سینمای دینی با وجود تلاش‌های بسیاری که انجام شده است هنوز تا نقطه اصلی فاصله بسیاری داریم.

منبع: خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها