يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۶۴۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۲۵ دی ۱۳۹۳
سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن‌پور که پخش خود را از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌کند سریال دهه فجری شبکه یک سیما محسوب می‌‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن‌پور که از خرداد سال 92 کلید خورد و در لوکیشن‌های مختلفی از جمله شمال کشور در شهرستان‌های رشت، لاهیجان و دیلمان تصویربرداری شد و سکانس‌هایی از آن در شیراز و آرامگاه حافظ شیرازی و شاه‌چراغ ضبط شد، به زمان پخش خود رسید.

این سریال قرار است که از روز شنبه، 27 دی‌ماه روی آنتن برود و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:15 دقیقه پخش خود را از شبکه یک سیما ادامه دهد.



پژمان بازغی، بیژن امکانیان، پیام دهکردی، بابک حمیدیان، ماه‌چهره خلیلی، نگین معتضدی، ترلان پروانه، جعفر دهقان، آزیتا ترکاشوند، مهران رجبی، حسین عابدینی، پردیس احمدیه، شیوا طاهری، غزاله رشیدی، داود فتحعلی‌بیگی، فریبا خادمی، مهدی بوستان‌پرور، پروین ملکی، امیر ذوالفقاری، مهشید مرندی، نجات علیمرادی و هستی مهدوی‌فر از بازیگران سریال فریدون حسن‌پورهستند.

داستان سریال «گذر از رنج‌ها» در حال و هوای دهه 20 می‌گذرد و دربارهٔ زنی است که با از دنیا رفتن مادرش متولد می‌شود، پدرش بار دیگر ازدواج می‌کند؛ البته این زن جدید با دختر کوچک مهربان است اما همه خانواده در زندگی سخت روستایی با وضع مالی بد زندگی می‌کنند.



مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج‌ها» سریال دهه فجری شبکه یک سیما هم محسوب می‌شود و در ایام دهه فجر به خاطر اینکه در بخش‌هایی از این سریال تحولات ایران در دوران پهلوی، روایت می‌شود از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

سریال «گذر از رنج‌ها» به تهیه‌کنندگی علی لدنی در 36 قسمت تولید شده و از 27 دی‌ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها